{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med store fælge ?
  • #1   20. maj 2011 Jamen reglerne siger at du højst må øge omkredsen med 5% i forhold til det den er født med, så det hænger jo meget sammen med profilen af dækkene. Jeg tror sådan set ikke synsmændende siger noget til hvis du har for store fælge på, men dit speedometer kommer til at vise forkert af det, så det er jo i sidste ende et spørgsmål om, om diameteren bliver så stor at du ikke kan dreje hjulene uden at de går imod eller at du ikke vil have dit speedometer til at vise forkert..

  • #2   20. maj 2011 Kan sagtens få 20" dæk der holder samme rullediameter som original monteringen, det er ikke noget problem.

  • #4   20. maj 2011 Nej nej, men af samme grund forklarede jeg reglerne, hvis det nu var noget han syntes var vigtigt - og forsøgte samtidig at svare lidt på spørgsmålet....

  • #5   21. maj 2011 Jeg har haft netop sådan en bil, med 20" fælge monteret.
    De kan sagtens være der, men det gør bilen en del langsommere i optræk.


  • #6   21. maj 2011 ja de kan godt være der. der er en i toyotaklubben der køre på 20" på en sportsvan. jeg ved dog ikke hvilken dækstørrrels, men jeg har lige sat 20" på min celica T23 med 225/30/20 så det er bare et spørgsmål om dækstørrelse så kan man en del.

  • #7   21. maj 2011 og jeg køre også med en 40/40 sænkning

  • #8   21. maj 2011 brian m. nu skal du også lige huske at at tage højde for fejlvisning på speedometeret. der er mange der mener at bilen bliver væsenligt langsommere men med mine vinterdæk i org. størrelse viser mit speedometer 10 km/t for meget. og med mine 20" passer det inden for 2-3 km/t. det vil jo ihvertfald få bilen til at føles noget langsommere hvis man kigger på speedometeret, og nu er det nu igen ikke fælg størrelsen men rullediameteren der gør foreskellen

  • #9   21. maj 2011 Du kan nu tydeligt mærke, at den mister mange kræfter ved det.

  • #10   21. maj 2011 Sådan en Sportsvan har ikke for mange hk i forvejen.

Kommentér på:
Erfaring med store fælge ?

Annonce