{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.395 visninger | Oprettet:

Import af bil fra Holland HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved hvordan det nemmest kan lade sig gøre at hente en bil fra Holland til Danmark. Kan man selv hente den med prøveplader? eller skal have den på en trailer?
Hvem skal man kontakte inden sådan en handel. Told og skat, politiet eller nogen andre?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af bil fra Holland HJÆLP
  • #1   21. maj 2011 Uden at være helt sikker så kan du kører den til den danske grænse hvorefter du skal have danske plader på, prøveplader eller forhandlerplader. Jeg mener ikke man skal have tyske prøveplader for at kører igennem der.

Så du skal have stelnummeret og tage ud til skat og få prøveplader hvis du ikke har mulighed for forhandler plader

• #2   21. maj 2011 Mener faktisk der er noget med du godt må køre en bil hjem til Danmark fra et EU-land på vores egne klister-plader,men tjek med Skat smiley

• #3   21. maj 2011 Har lige læst på Skat`s hjemmeside at det kun er Tyskland der tillader at vi kører på danske prøveplader ;-(

• #4   21. maj 2011 http://www.transit-plate.eu/?gclid=CNOGo57UragCFcod4QodBwirHg

Der køber du nogen plader og så køre du den bare hjem

• #5   21. maj 2011 du må ikke bruge prøve plader. du er nød til at have den på en trailer. ved det af egen erfaring. fik en bøde på små på 1300,- euro for at køre med prøve plader. så du må skaffe dig en trailer

• #6   21. maj 2011 skal da ikke hentes på trailer stop nu, du må gerne bruge de plader som jeg linker til !

• #7   31. maj 2011 Hey Per, ser da ikke dumt ud med de plader - har du selv haft brugt servicen? Hvornår ankom pladerne?
    som jeg læser det skulle de ankomme første dag man beder dem være aktive, med UPS. Det er jo udemærket, men kan man regne med det?
    Ville godt nok være nemmere at bestille pladerne hjemme fra i ro og mag men den første dag af pladernes levetid går jo nok med at vente på at UPS dukker op, omvendt kan det måske være lige fedt, stadig 4 dages levetid tilbage.
    Har selv kig på noget i Holland smiley

• Daniel S
    Daniel S Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   14. jul 2011 Er der nogen som ved om det kræver at bilen er synet i Europa, for at man lovligt kan køre med prøvepladerne igennem Holland og Tyskland?
    For jeg får en bil hjem fra USA, som af gode grunde ikke har været synet i Europa før, da den har kørt de sidste 40 år i USA.

Mvh. Daniel

Kommentér på:
Import af bil fra Holland HJÆLP

Annonce