{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

Ford eller skoda? {{forumTopicSubject}}

Vi står overfor nyt bil køb og aner ikke hvor man kan få råd eller vejledning. Spørger vi skoda anbefaler de self. deres og det samme gør ford klart nok med deres bil smiley
Håber der er nogen der har nogen gode råd og erfaringer de vil dele ud af smiley

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda/octavia/19-tdi-105-ambiente/749539

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/ford/focus-c-max/18-tdci-trend/769611

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford eller skoda?
  • #1   22. maj 2011 100 procent Skoda. Men tag ud og prøv dem begge.

• #2   22. maj 2011 Skoda'en uden tvivl..der er ikke noget og komme efter..solid motor og lækker bil..

• #3   22. maj 2011 Ja vi har desværre kun prøvet skodaen indtil videre.. Men den ligger super godt på vejen og har et godt jævnt træk. Grunden til tvivl er om forden er mere praktisk i forhold til det er til familie bil..

• #4   22. maj 2011 jeg havde helt klart taget focus c max

• #5   22. maj 2011 Du for også ufattelig meget bil i en Superb..for pokker en bil der vil noget..komforten er iorden, udstyret er iorden..og selvom du er 2 meter høj, og dit sæde er indstillet til dig, så kan du også sætte dig om bagi og stadig være der. + at bagagerummet er PÆNT stort..

Fik jeg selv valget mellem en ny passat og en ny superb var skoda'en underskrevet uden tøven smiley

• #6   22. maj 2011 Rasmus Botoft @ Golf 6 Highline DSG .:
    Det lyder ikke usansynligt for vi så på en skoda hos en vw forhandler som sagde at han jo nok ikke burde sige det, men at de nye skoda var bedre kvalitet end de nye passater.. Kan ikke huske om det lige var ordet kvalitet han brugte men det var noget i den stil smiley

• #7   22. maj 2011 Ja synes det er en jungle at finde rundt i smiley Budget på max 150.000 og skulle gerne være en bil vi kan køre i de næste 4-5 år uden problemer udover alm. slidtage..

• #8   22. maj 2011 Men er der nogen der ved noget omkring priser på div. reperationer? Om den ene er dyrere end den anden i dele osv?????

• #9   22. maj 2011 Vi har endnu ikke set pumpe dyse elementer på skoda'erne som er gået..ellers er der kobling svinghjul der ligger på 8 kilo + moms og montering, bremser for og bag ligger også på en 5-6-7.000 med arbejdsløn..men det jo alm slid, og bremser på Skoda/VW plejer og holde 100.000- 120.000km smiley

• #10   22. maj 2011 De fleste af os vælger nok skoda'en.
    Du har prøvet den og den er billigere.
    Jeg vil satse min arm på at du ikke rigtig skal på værksted med øsen, udover hvis der skal ordnes service på den.

Den er økonomisk, den er stor og den er billig og har ikke kørt meget.
    Ja, kan ikk se hvad der skal overvejes, hehe.

• #11   22. maj 2011 Casper M | Corolla E11 Byttes | !
    Tak for det smiley du ved ikke tilfældigvis om skodaen er billigere eller dyrere at rep. på en forden?

• #12   22. maj 2011 Det ved jeg så ikke..arbejder ved VW/Skoda/Audi så kender kun til de 3 mærker

Men skoda'erne plejer aldrig og fejle noget..vw'erne har nogle underlige og omkostfulde fejl som skoda'erne aldrig har..Den gamle Fabia er nok den skoda der sluger flest penge på værkstedet..

• #13   22. maj 2011 33oo .
    Det er også skodaen vi mest hælder til, meeen det kunne jo være der var nogen der lå inde med erfaring eller begrundelse for at vi vil få mere glæde af forden smiley og troede måske der var mere kørekomfort i forden i det man sidder lidt højere.. Men må indrømme skodaen lå rigtig godt på vejen.

• #14   22. maj 2011 Må der jo også være noget om, hvis selv de folk der arbejder ved vw, siger at man skal købe skoda, hehe.

Men ja, man får utrolig meget for pengene ved at købe skoda.

• #15   22. maj 2011 Ja han sagde også at motor osv var det sammen med karroseri og det.

• #16   22. maj 2011 Men forskellen er I PRISEN. Hvor man får mere for pengene ved køb af skoda.

• #17   22. maj 2011 33oo. Det er jo også det vi har konstanteret smiley Ville da mega gerne ha en passat meen til samme pris som skodaen er den en noget ældre årgang og en del flere km. plus mindre udstyr for pengene også.

• #18   22. maj 2011 Har haft begge biler. Dog var min C-MAX en benziner og min Octavia er en 2,0 TDI Combi.
    Begge biler kører utrolig godt. Syns dog der er lidt mere plads i Octaviaen.
    Begge biler har været den store udstyrsmodel.
    Jeg ville nok vælge Skodaen.

• #19   22. maj 2011 Men hop ud og prøvekør begge. Så finder i hurtig ud af hvilken i føler jer bedst til rette i.

Kommentér på:
Ford eller skoda?

Annonce