{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

6N2 lygter i 6N1? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg ved, at emnet har været oppe 1 mia. gange så jeg har derfor søgt BG tyndt og lært lidt, men ikke fået helt svar på mit spørgsmål.

NB: Svar venligst ikke hvis det eneste du har at sige er ”eftermonteret xenon blænder,” ”brian-lort”, ”so last week” og hvad folk ellers kan finde på herinde. Tak! smiley

Jeg har en Polo 6N fra 1998. Jeg vil gerne have xenon i. Her på BG har jeg kunnet læse mig til at 6N2 GTI har xenonlygter fra fabrikken. Hvis det nu var muligt at anskaffe sig en 6N2 GTI-front med lygtevaskere samt lygter og auto.højdejustering - er det så ikke i teorien en mulighed?

Pt. har jeg et par Sonar klarglaslygter monteret, men xenon i dem ville nok blænde af H til. Derfor tænker jeg at købe et sæt forlygter med DE-linse på eBay.de. Ellers har jeg hørt at man kan købe en DE-linse og smide i en hvilken som helst forlygte.. Nogen der kan bekræfte?

Btw er jeg ikke det mindste interesseret i angeleyes eller dayline. Det skal være enkelt og lækkert.

En anden mulighed er at købe et relæ-sæt:
http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Bil-tilbehor/Belysning/Belysning/Kabelsat-til-forlygter/

og så bruge 100w halogenpærer, right? Som fx GP 7500k – nogen der har erfaringer med disse? Er kun interesseret i 100w da jeg har hørt hvor skidt de lyser i 55w.

Mit problem er, at jeg tror 6N2-ombygningen bliver for dyr og omfattende, men jeg mangler altså et sæt forlygtevaskere og et sæt autohøjdejustering, hvis jeg køber DE-linse og xenonkit.
Det eneste jeg har fundet er viskere og spulersystemer fra gamle Volvo'er, BMW'er, Mercere osv. og det ved jeg ikke lige om jeg kan bruge..


For at opsummere:
- Automatisk højdejustering
- Lygteviskere/vaskere
Hvor finder jeg det?

- Kan 100w GP bruges for xenonlook, hvis jeg installerer relæ?


På forhånd tak,
Mathias.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  6N2 lygter i 6N1?
Kommentér på:
6N2 lygter i 6N1?

Annonce