{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Syn før tid? {{forumTopicSubject}}

Hey!
Jeg har idag modtaget brev fra færdselsstyrelsen hvor der står min bil senest skal være synet den 16 marts 2006.
Men på registreingsatesten står der at den blev synet sidst den 5/5 2004. Burde den så ik først sq synes i maj eller ?
Syntes det virker underligt at den ska synes efter 22 måneder når det jo er lovligt at køre 24 måneder før den ska synes?

Er jeg helt gal på den eller er reglerne bare at de ska synes 2 måneder før den skulle?

Mvh Jesper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn før tid?
  • #1   19. jan 2006 Naa det kan godt passe..

• #2   19. jan 2006 Hej Jesper..
    Ved ikke hvad de har gang i.. Men jeg er også blevet rykket 2 måneder frem og kender mange andre som også er det..

• #3   19. jan 2006 B@gger:
    Ja jeg syntes også det er lidt træls. Det er jo alligevel 2 måneder før jeg skal ud og købe bremsedele osv. så den kan gå igennem. Samt at jeg også ska have mine sommerdæk på allerede i marts, da mine fordæk som sidder på nu er lige på grænsen! Træls at de lige skal rykke ens planlægning 2 måneder!!

Drystin:
    Hmm det kan godt ske. Bilen er fra 92

Jan S:
    Jo på min reg. att står der sidst godkendelses dato var den 5.5 04. Og det betyder vidst sidste syn. Har også tjekket på Applus's hjemmeside ved at indtaste reg. nr og den sagde os sidste syn var maj 2004.

• #4   19. jan 2006 Per H:
    Altså hvis du siger den skal passe med 1. reg. dato så passer det her syn meget godt. Blev reg. 1 gang 18/3 1992 og ska som sagt synes den 16/3 2006. Men hvorfor kan det så være den ikke blev synet i marts 2004 i stedet for maj hvis du siger den skal passe med 1. reg dato? smiley

• #5   19. jan 2006 Det kan skyldes at de er begyndt at rette ind efter bilens Første reg dato min mors blev kaldt ind 4 mdr før tid.

• #6   19. jan 2006 Søren:
    Jah det kan jo selvfølelig godt være det er noget nyt! For det passer meget godt med 1. reg dato og synsdatoen...

Kommentér på:
Syn før tid?

Annonce