{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.380 visninger | Oprettet:

Vr6 stjålet. {{forumTopicSubject}}

Hey Bg

Ville bare sige hvis nogle af jer får tilbudt en billig vr6er med badboy front. Semi bagklap. Læder stue. Golf 4 look for lygter 17" A6 fælge. Røde og hvide baglygter. Ny lakeret sort. Speedo står på 265xxx så tjek op på stel nummeret.

Min blev stjålet i nat nemlig på frederiksberg i Kbh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vr6 stjålet.
  • #1   30. maj 2011 Registreringsnummer ?

• #3   30. maj 2011 Syntes godt nok der forsvinder mange vr6 for tiden

• #4   30. maj 2011 Miss evo tme Ja det må du nok sige. kender en der fik stjålet sin i brøndby på sit arbejde for en lille måned siden.

Det kunne være godt med billeder og et telefon nummer hvis man så den.

• #5   30. maj 2011 Hey alle. Regner ikke med at se den igen. Det er bare end advarsel til alle jer der ude der skulle være på udkig efter en. Og fik et super tilbud.

Læder stuen var sort.

Reg nummer zt 59 269.

Billeder nået jeg heller ikke at få taget. Har haft den under 2 uger.

Men skal de om jeg kan få nogle fra den gamle ejer.

• #6   31. maj 2011 så fik jeg et opkald fra politiet. De har fundet min bil. Eller hvad der er tilbage af den;(. Så nu skal jeg ud og de på den.

• #8   1. jun 2011 De har desværre bare taget ALT hvad man kan skrue af næste.

For lygte, bag lygter. Front klap. Antenne. Blink lys. Læder kabine. Dørbeklædning. Højre side airback. Skåret min udstødning af. Fælge. Front grill. Underlæbe. Også ellers bare smadret tændnings lås. Alt indstrument plastik. Jaaaa rent ud sagt har de voldtaget min bil. Dog er motor og bremser intakt.

De efterlod den på mælke kasser. Men tilfældigvis er der kamera på den p-plads de har skraldet den på. Så nu ligger det i politiets hænder.

Men jeg nået jo ikke en gang at få æren af at få den over i mit eget navn.
    Så alt skal kører i den gamle ejers forsikring. En værre omgang gøje møg. Men holder jer opdateret.

• #9   1. jun 2011 æv hvor surt. især hvis den gamle ejer, kun har haft ansvar !!!

• #10   1. jun 2011 hvis der er en slutseddel på salget så går det ikke ud over gammel ejers opsparring hos forsikringen.

der er 3 ugers ejerskifte forsikring, ved dog ikke hvilken form for forsikring der er i de 3 uger (ansvar eller kasko )

• #11   1. jun 2011 Fik snakket lidt med en sød dame fra hans forsikring af. Så nu bliver den sendt med falk over til michael Lassen. Også kommer der en taksator ud og kigger på den mandag eller tirsdag.

Kommentér på:
Vr6 stjålet.

Annonce