{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.568 visninger | Oprettet:

Iveco - Særilge ting-+ {{forumTopicSubject}}

Dav bg

Hvad er der af særlige ting man skal kigge efter eller tjekke ved køb af en Iveco? det er en 2.8 turbo diesel motor årgang 1999.

Ved denne bil er udseende og rust i skærme osv ligegyldig, den skal bare kunne køre til sommer, som feriebil.

Så alt mekanisk, hvad skal man være meget obs på?

Og, hvor kan jeg finde info om den? som bilmodel.dk, de har bare ikke noget på Iveco .. Vil gerne vide km/l, hk osv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iveco - Særilge ting-+
  • Brian R
    Brian R Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 76
    #2   30. maj 2011 Forfødepumpen dør tit på dem.. Den sidder på rammen, omtrent under førersædet. Hvis den lyder spøjs når man sætter tænding på kan du godt regne med at den snart står af. Ellers kender jeg ikke så meget til dem, andet end at de som regel er fuldstændig gennemtæret af rust.

  • #3   30. maj 2011 vær obs på at forbroen kan være rustet væk, udover det er det en solid bil.

  • #4   30. maj 2011 Forbro!
    for ind i helvede de ruster op for et godt ord. har skiftet forbro på en iveco der lige havde rundt 10 år.


  • #5   30. maj 2011 Du skal se efter ALT, og du skal være obs på at selv almindelige ting på den koster kassen at få lavet. F.eks koster det over 5000 kr at få skiftet bagbremser.

  • lars n
    lars n Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 465
    #7   30. maj 2011 iveco har kun lavet mandags biler

  • #8   30. maj 2011 Lyder rigtig godt Mr- Jørgensen

    Ville du køre til spanien i sådan en? det er en turbo daily - 2.8 fra 99


  • #9   30. maj 2011 Lars: Sjovt at der så kører så mange Ivecoer rundt.

  • lars n
    lars n Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 465
    #10   31. maj 2011 claus h deres biler under 3500 kg fine nok med fra 3500 til 6500 kg er de lort da de er bygget på den samme ramme og motor som deres 3500kg biler. og jeg kørt i fire forskellige biler mellem 3500 og 6500 to fra nye af, de to andre var max 2 år gammel.og de var alle mandags biler. de gang biler har været på værksted har regning været på min 10000kr

  • #11   31. maj 2011 ja dem på 3500 kg plejer at være nedvejede biler så det er jo ikke samme bil mere...

Kommentér på:
Iveco - Særilge ting-+

Annonce