{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Audi A4 Spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Et par blandede spørgsmål til professorerne smiley

Har købt mig en Audi A4 Avant fra 1999.

1. Jeg har en knap i mit klimaanlæg hvorpå der står "Econ" - Hva' fa'en gør den??

2. Jeg skal ha' fat i nogle Dayline forlygter til den, men jeg har hørt rygter om at nogle mærker giver elendigt lys. Nogen erfaringer her??

3. Håndfri til mobilen - Der sidder en original "Blaupunkt Essen" radio i bilen, og jeg kan se i menuen at der er en AUX indgang. Nogen der ved om man koble en iPhone til på en mystisk vis??

På forhånd tak...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 Spørgsmål
  • #2   1. jun 2011 Dumt spørgsmål, men hvad gør det?? smiley Den blæser kold luft ligemeget hvad...

• #3   1. jun 2011 Ja din ECON slukker ikke for dit klima, men den sætter kraften ned på halv styrke ca, så hvis du helt fra start af har den tændt, så vil du opdage at det vil tage længere tid før du kan mærke den. Simpelthen for at spare på brændstofen, da en klimapumpe tager op til 6% af af dine HK på bilen for at køre.

Ang din aux, så er det et kabel m mini-jack i begge ender du skal bruge, og så kan du slutte din mp3-afspiller, ipod eller andet til deri, men du kan ikke styre feks din ipod igennem radione - udelukkendekørelyd gennem din radio.

• #4   1. jun 2011 Hvis du vil have godt lys, så køb dig et par facelift forlygter med de linser, og smid 6000k xenon pærer på... så får du et godt lys

Kommentér på:
Audi A4 Spørgsmål

Annonce