{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. DHB biletter {{forumTopicSubject}}

Godaften bilgalleri.
En af mine kammerater har i sidste øjeblik besluttet han gerne vil med vil DHB, hvis han kan få fat i en billet.
Det skal være en dansk betal billet, har kigget rundet herinde på gul og gratis samt DBA, men syntes ikke der er nogen der er tilsalg. Så mit spørgsmål er, er der mulighed for, at skaffe sådan en billet endnu. Evt. nede ved indgangen?

Med venlig hilsen Stefan smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. DHB biletter
  • #1   2. jun 2011 Nej..

• #2   2. jun 2011 Kun almindelige billetter..

• #3   2. jun 2011 nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej. Og hvis du er heldig, så nej.

• #4   2. jun 2011 En billet til Dansk Metal campen er kun mulig at få, hvis man er medlem af Dansk Metal, Dansk El-Forbund og Blik & Rør
    (Husker ikke om der er andre med i "aftalen"

Desuden købes de på medlemmets CPR-nummer..
    Ved dog ikke hvordan det foregår når der købes gæstebillet?

Jeg er selv blevet skrevet på gæstelisten på min arbejdsplads, så aner intet om hvordan det fungerer..

• #5   2. jun 2011 Han er medlem af dansk metal selvfølgeligt smiley

• #6   2. jun 2011 Måske kan han spørge i indgangen om han ikke kan få en dansk metal armbånd og så vise sit medlemskort fra dansk metal altså det der LO kort.. Og sige som det er at han ikke nåede at købe en på nettet..

Ved hvert fald at der er nogle som har kunnet få byttet deres alm billet om til en dansk metal billet så hvorfor sku det her ikke være en mulighed smiley

• #7   2. jun 2011 Ja det er rigtigt Trine, mange tak.
    Men det er bare træls, at han tager med derned, og vi er i dansk metal og han ikke kan komme derind smiley

Kommentér på:
Spørgsmål ang. DHB biletter

Annonce