{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris Golf 3
  • #1   5. jun 2011 uh pas på med en golf 3

du skal nok tjekke den ekstra godt for rust, og så en gang mere bagefter

og så kig lig eom det rust også er lavet ordenligt og ikke noget fusk

• #2   5. jun 2011 Så længe det er en 97'er er de ikke så slemme med rust, det er kun de ældre modeller som ruster rigtig meget

• #3   5. jun 2011 .. jeg stod og kiggede på en 1998 for et par dage siden, den lignede en 93'r mht. rust

• #4   5. jun 2011 Alle service er overholdt på den - Rigtig velholdt.
    Mangler bare prisen.. smiley

• #5   5. jun 2011 Jeg købte for nogle år siden en golf 3 fra '94 til 23.000 kr Den havde gået 142.000 og var også nysynet og med fuld servicebog .. Eneste mangler var nogle gummi ophæng der skulle skiftes, og der var intet rust .. så alt efter stand jo =)

men ja du skal tjekke for rust overalt .. undervogn, skærmkanter, dørlister osv .. hvis du kan få en prøvetur så tag den lige ud på en vej så du kan prøve og køre den lidt op i omdrejninger og leg lidt med gearet .. nogle har lidt problemer med at gearet "hopper1" når man skifter

1) hopper = det føles som om det giver et ryk eller bump i gearstangen når man fx går fra 2 til 3, 3 til 4 osv osv =)

• #6   5. jun 2011 en G3 står fra 4-5000kr til 35.000

• #7   5. jun 2011 Omkring 20.000 - ikke mere, og kun hvis den er uden rust ellers. Check især omkring tankdæksel

• #8   5. jun 2011 WWW.BILBASEN.DK

• #11   5. jun 2011 Jeg købte også min golf i den tro at den kun havde en lille smule rust ved bagklappen. Da jeg kiggede på den så den RIGTIG fin ud, og den var også meget velholdt som man kan se på billederne. Men da jeg fik den op på lift var meget af panelet rustet væk, jeg opdagede at forskærmen var lappet med pap, og det kostede lige 5000 kr at få lavet.. Og det var ikke til at se da jeg købte den.. så pas på med rust.

• #12   5. jun 2011 Hvis der jo er service bog på bilen og alle serviceses er overholdt, så kan du da meget nemt se om den har gået de 165k eller over.. smiley

Der hvor du skal holde øje, er skærme, paneller, og generelt bunden, spørg evt. om du kan få lov til og se den oppe på en lift.

Hold øje med om den er blevet svejset i, evt ved panellerne eller tårnene, der kan være noget rigtig fusk nogle laver, har jeg hvertfald set utallige gange på mange g3'ere..

Derimod, skal du ikke bekymre dig om dyre reservedele til bilen hvis noget går i stykker, de koster ærligtalt ingenting næsten, uden rigtig og overdrive.. smiley

Jeg vil mene den ligger på en prisklasse omkring de 25, HVIS det passer den har gået det antal kilometer, og kun har det rust på døren.

Men hvis du nogenlunde kan finde udad og få bilen rustbehandlet og give den noget lakforsejler, og for guds skyld få skænkklapper på, så synes jeg bestemt ikke de ruster.. smiley Og jeg taler af erfaring med en 93'er golf UDEN rust, uden svejsninger overalt.

Kommentér på:
Pris Golf 3

Annonce