{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lovligt race
  • #1   6. jun 2011 MASSER af PR er keyword.
    Folk skal høre om det før de kommer, og så skal der helst være nogle til at fortælle dem de skal komme fordi de var der sidst.
    Mennesker er og bliver flokdyr.


  • #2   6. jun 2011 Godt vejr!!! smiley det er et krav.. og UENDELIGT MEGET PR.. der kan ikke være for lidt.. da vi holdt i vandel, der lavede viflyers som vi delte ud i striben hedensted.

    i ku jo gøre noget lignene.. der ud over så bare facebook gruppe, og får linket på div. bilsider eks VMAXs facebook eller her inde... det er bare at gå amok,,, smiley få fat i de lokale aviser, evt ha en åben tilmelling og så få tilmeldt nogle sløve biler, så folk ikke kun tror det er skylines osv. for folk gider ikke være sidst.. har hørt en gut i en eks corsa OPC at han ikke gad være med fordi han sikkert blev sidst..


  • #3   6. jun 2011 PR er nok keyword.. Jeg arbejder nemlig på at få noget igang omkring Aalborg, men pt. er jeg ene mand om det.. Folk må bare efterhånden være trætte af at få bøder osv. heroppe nordpå.. Jeg er igang med at forhøre mig ang. baner osv, men det er en lang proces.. Specielt hvis det skal være noget der afholdes på jævnligt basis.. Der er jo næsten ikke noget sted overhovedet hvor naboer ikke brokker sig f.eks.!

  • #4   6. jun 2011 Godt vejr, det kan jeg sagtens sørge for.. Det er lige før glade naboer er sværere!

  • #5   6. jun 2011 Det gik fint i Pandrup, der var bare ikke mange der deltog...
    Hør evt. Streetflow hvad hans erfaringer er, da han har gjort rigtig meget for det.


  • #6   6. jun 2011 Kunne forestille mig det skulle rykkes tættere på Aalborg måske.. Og så en masse PR for jeg havde ikke hørt om det i Pandrup.. Jeg må lige prøve at høre Streetflow!

Kommentér på:
Lovligt race

Annonce