{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Hvilken bil skal jeg vælge?? Gerne forslag.. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have mig en gammel bil som er til at betale i forsikring. Jeg tager Respekt for fart kursus da det er den eneste måde jeg kan få en billig forsikring på gennem alka. Ingen andre kan hamle op med de priser jeg har fået.
Indtil videre har jeg kigget på disse biler:
Toyota Carina 2 1.6
Ford Sierra 1.6 og 2.0
Toyota Camry 1.8 fra 1986
Mitsubishi Galant 1.8 fra 1992
Honda Civic 1.5 LSI

Jeg har et budget på sølle 10.000 kr, og bilen skal være nysynet. Er der nogle der har nogle forslag til biler i samme stil? Det skal være 4/5 dørs da jeg ikke gider 3 dørs mere. og gider heller ikke golf 2. Og hvilken af disse ville i vælge? Jeg hælder mest til Toyota carinaen, men der er ikke særlig mange til salg på sjælland, og når bilen skal være så billig gider jeg ikke tage turen over broen.

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bil skal jeg vælge?? Gerne forslag..
  • #1   7. jun 2011 min kami har en Civic nysynet,. snak med ham om den hvis det er (bare smid mig en PB hvis det er)
    syntes at Carina 2 er en fin vogn også

• #4   7. jun 2011 Nu har jeg haft min golf 3 gti forsikret, og ved godt hvilke omkostninger der er, men da jeg ikke køre så ofte, så gad jeg ikke betale 24000 kr om året i forsikring for den. smiley så ville bare gerne have noget billigere.

• #5   23. jun 2011 køb carinaen eller galanten der er sjældent problemer med dem. og de kører begge fantastisk godt.. men for guds skyld ikke forden. der er altid massere af problemer med de gamle ford sierraer.

Kommentér på:
Hvilken bil skal jeg vælge?? Gerne forslag..

Annonce