{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.427 visninger | Oprettet:

Bil salg, kontaktet af britte. Fusk og humbuk! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en bil til salg på diverse steder, igår blev jeg kontakte af en britte fra London pr. SMS hvor han skriver:
"Hello do you still have the car for sale? Im very interested"
Han var ikke interesseret i fejler eller mangler han var sådan set ligeglad og ville bare have den og tilbød mere en det jeg havde sat den til.

Jeg skriver retur til ham "Ja det har jeg da og om han vil købe den?"
Vi skrev lidt mails frem og tilbage og til sidst blev han så enig med sig selv i at det ville han godt men en af kriterierne var at betaling skulle! være via PayPal.
Jeg lugtede den fra starten af så jeg huggede lidt i ham bare for at drille lidt.

For det første.. deres afgift er MEGET lavere end vores så det giver ingen mening han køber dem her, for det andet så er den venstre betjent....
Ydermere med Paypal kan han sætte pengene over, når han så har fået bilen kan han blot sige til PayPal at jeg ikke har leveret varen så returnere de hele beløbet og han står med en bil som han ikke har betalt for.

Men her kommer det sjove så.
Han har åbenbart en til at hente den, han skriver han har en "pick up agent" som kommer og henter den som nok skal ordne papir og plader osv. Han er helt sikkert med i "legen".....
Lige nu er han stadig på krogen og tror jeg vil af med den, jeg mangler bare at give ham en adresse som ham "pick up agent" kan hente den ved. Jeg syntes jo personligt selv det kunne være fedt at give ham en adresse på et skur ude på landet og så bare møde op 6 drenge og en stor neger dildo i hånden og bare gennemprygle ham så vi har en mindre af de idioter i verden. 1 slag 10 kr, 6 for en halvtredser, kom glad.

Jeg prøver blot at udbrede at lyder det for godt til at være sandt, it properly is.

Hvis i ikke har fornuften med jer så hold jer væk fra en nick_hugley@hotmail.co.uk. Kæmpe idiot smiley Pas på jer selv der ude på det store farlige interweb!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil salg, kontaktet af britte. Fusk og humbuk!
  • #2   7. jun 2011 Det der med paypal passer ikke. du får en mail om at der er gået penge ind til dig. MEN de bliver først frigivet når i har handlet. OG hvis du kigger på det beløb han har sat "ind" så er det meget mere end i havde aftalt. De penge der er for meget skal du så sende til en anden som han skylder penge. Dem SKAL du sende med WU. når de er sendt kommer de aldrig tilbage. for de kan ikke spores. Og de beløb du fik en mail fra paypal om findes ikke. Det er en mail HAN har sendt til dig. Der har lige været en masse om det i kontant på dr..

• #3   7. jun 2011 Jeg skrev sjovt nok til ham "jJmen kunne han ikke bare sende pengene til hans "pick up guy" så kunne han komme med kontanter?"
    Så blev der stille på mailen en dags tid, så skrev jeg "ok lets do it via PayPal"
    DING! 5 minutter efter var der en mail fra om hvor der stod "Ok give me your PayPal account so i can sent the money"

Mit svar:
    Hehe, i can´t belive you are still trying you british wanker.

Der har været stille på linen længe nu..... hehe

• #4   7. jun 2011 eller giv ham adressen på den lokale politistation og mød ham der....

• #5   7. jun 2011 Det jo ikke sjovt... smiley

• #6   7. jun 2011 jeg vil faktisk gerne BETALE dig for at lave det nummer med ham, hvor i dukker op et par stykker med en ordentlig dildo, bare for at han kan lære det smiley

• #7   7. jun 2011 Pudsigt nok er jeg blevet kontaktet på nøjagtig samme måde på qxl,dog bare af en afrikaner. han villle handle et guldarmbånd med mig..også til højere pris en jeg havde sat det til. han ville også kun benytte sig af paypal og ville ha jeg skulle sende smykket til ham inden jeg havde fået pengene. han skulle selvfølgelig nok få sin bank til at sende mig en bekræftigelse på at pengene var overført.. yeah right sherlock!!

Så hvis jeg må smide ham oven i bunken kan vi lave noget gruppeprygl.. jeg tænker pigtråd gaffatape og et bøllebat-ggg-

• #9   7. jun 2011 Der dukker jo aldrig nogen op for at hente bilen, det eneste det drejer sig om, er pengeoverførsel på falske grundlag, de varer der er til salg int dem ikke, og de sidder højst sandsynligt på den anden side af kloden og prøver at snyde .....

• #10   7. jun 2011 jeg prøvede en englænder, der var udstationeret i Afrika. Han manglede et transportmiddel ude på landet......

Hvorfor er det så lige du vil købe en Mini fra ´73????

• #11   7. jun 2011 ja eller handle med nogen fra danmark smiley

Kommentér på:
Bil salg, kontaktet af britte. Fusk og humbuk!

Annonce