{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

kenneth c
kenneth c
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 94

Salgs teknik?? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at sælge en golf 3 fra 1993, som har kørt ca. 180.000. Spørgsmålet er om jeg skal sælge denne med styling lygter og sætte prisen tilsvarende op (ca. 3000kr). Eller jeg hellere skal tage lygterne af og sætte prisen tilsvarende ned.
Hvad har den bedste effekt??..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salgs teknik??
  • kenneth c
    kenneth c Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 94
    #1   21. jan 2006 Jeg skal nemlig have købt en golf3 diesel istedet, så selvom jeg tager lygterne af vil jeg godt kunne bruge dem senere...

• #2   21. jan 2006 prøv med de 3000 ekstre og vis nogen byder så snake med personen om de skulle værer intra i dem eller de vil have bilen de 3k billigere alt op til dig .. ikke så meget salgs teknik kun dig der bestemmer om du vil have dem eller ik .

• #3   21. jan 2006 Det kan aldrig betale sig at sælge fælge og den slags med i en handel det forøger somregel ikke prisen det store.

• #4   21. jan 2006 Jeg ville pille dem af og sætte prisen lidt ned...men du skal også regne med at man ikke sælger en bil fra den ene dag til den anden...ofte tager det meget lang tid.

www.autoatlas.dk findes der en liste over sider hvor du kan sætte den tilsalg...så ville jeg smide den ind på alle de sider som jeg kunne og gøre noget ud af annoncen.

Held og lykke med salget...

• #5   21. jan 2006 Udstyr får man sjælendt ekstra for, desuden bliver Hr. og Fru. Danmark også interreseret når den står uden for meget gejl, ikke fordi jeg syntes gejl er en dårlig ting, men det kan godt skræmme nogen væk.

• #6   21. jan 2006 Jeg ville pille stort set alt styling af, sætte prisen lidt ned, men dog ikke meget! Mange vil så tro at bilen ikke er en "Brian-slæde" og derfor være mere interesseret i den ....

• #7   21. jan 2006 Helt enig, jeg kunne godt finde på at købe en Golf men aldrig en hvor der sidder "brian" ting på. Det lyser langt væk af at det har været kneppet.
    Så af med det og gem det til din diesel Golf!

Kommentér på:
Salgs teknik??

Annonce