{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  wundergeil...
  • #1   9. jun 2011 ja.. skrammel bix...

• #2   9. jun 2011 lorte butik

• #3   9. jun 2011 siden gør da men sikke et elendigt setup af en hjemmeside de vil sikkert ikke tjene penge

• #4   9. jun 2011 hvorfor er det en lorte bix ?

• #5   9. jun 2011 sikkert pga deres webshop ikke eksisterer

• #6   9. jun 2011 Har kun oplevet positive ting og god service fra Joanna, hvad er der da sket siden i er så utilfredse.

• #7   9. jun 2011 har handlet meget med wundergeil og har altid været meget tilfreds, både med kvalitet og pris.
    bevares deres side er måske ikke den flotteste, men den er da røvenem at navigere rundt på.

• #8   9. jun 2011 Rene E; Det er da også klart at foretrække at ringe til den butik man skal købe af, i hvertfald hvis man skal købe motordele eller tuningsdele... Sådan har jeg det i hvertfald. Så kan man fra start af hører hvor meget de er inde i tingene, og hvor seriøse de er.

• #9   9. jun 2011 hvad har i imod wundergeil ?

johanna styrer dælme den biks ganske fint!

• #10   9. jun 2011 Jacob jamen jeg gir dig ret... jeg har ikke handlet der før og jeg ville da osse bare ringe til dem hvis jeg skulle bruge noget.... men dem ovenover mig som skriver det er noget skrammel må jo uddybe sig lidt eller om det bare er gas de skriver

• #11   9. jun 2011 jeg har købt en udstødning bil model passende

da jeg fik den var den universal også en flance med følgende som skulle spændes sammen med en clamp

dette kunne ikke holde tæt.. kontakted hende så fik jeg at vide så skulle jeg bare svejse det sammen... fedt tak!

• #12   9. jun 2011 det kan man da kalde ringe service undskyld mig

• #13   9. jun 2011 Jeg har kun ros til overs for hende. Har handlet en del gange med hende og har aldrig haft problemer tværtimod, og kun oplevet SUPER service

• #14   9. jun 2011 jeg har osse handlet der et par gange.Den ene gang fik jeg en udstødning der var fyldt med svejsegløder og hvor at der manglede et beslag på.Den tog hun pænt tilbage overhovedet ingen problemer der.jeg kan kun sige super service fra hendes side af

• #15   21. jun 2011
    Fordi jeg holder min hjemmeside nem og enkel, kan jeg ikke se nogen grund til at blive kaldt for en lortebutik. Der findes andre lignende virksomheder her i landet, der har ofret flere hundrede tusind på deres hjemmesider og skruet priserne op, netop pga dette og stadig gået konkurs eller lukket siden.

Jeg køber personligt mine varer på mange tyske hjemmesider, hvis design ikke lever op til nymoderne standard og som stadig til dags dato ikke har en super smart web-shop, men det gør ikke at deres varer eller måden man handler på er ringere af den grund.

Jeg har nu haft Wundergeil i 8 år. Hvis jeg virkelig drev en lorte-butik, som nogen af Jer her åbenbart føler, så tror jeg næppe at jeg havde overlevet sålænge i sådan et smal marked som styling og tuning i Danmark er.

• #16   21. jun 2011
    Og for de få, der ikke kan se fidusen i hjemmesiden, så skal man altså TRYKKE PÅ TEKSTEN TIL VAREN FOR AT FÅ BILLEDET FREM.
    Dette er gjort, for at enklegøre download af hjemmesiden og for at hurtigere kunne bladre frem til den vare man søger efter, i stedet for at vente på alle thumbs af varebilleder kommer frem.
    Der er lagt fotos af ca. 80% af de varer som er på hjemmesiden.

Kommentér på:
wundergeil...

Annonce