{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Lidt søndags galde {{forumTopicSubject}}

Kørte op af kildenbakken ved Frhavn lidt over 20 tiden i aftes da jeg bliver ned til at sætte farten til 20 kmt da en miniged triller afsted. Og her var hellaanlæg så havde desværre ikke mulighed for at overhale.
Her ser jeg så ik bakspejlet der kommer en Passat af nyere årgang og en hvalp på 18 der helt sikkert lige har fået kørekort og der lige skulle ud og køre en tur med hans venner i hans fars bil. Han kommer med en fart der ligger mellem 80 og 100 +.. Det er i en 60 kmt zone
Holder i rattet og trykker lidt på bremsen så han kan se mig og jeg venter bare på knaldet kommer. Hører dækhvin og ser han flyver op på cykelstien og prøver at styre uden om mig og minigeden. det lykkedes heldigvis.

Så pas på derude i trafikken og hold farten. Det er ovre på en øjeblik hvis man ik er vågen.

Håber virkelig for en hvalp at der kom ridser eller andet i hans fars bil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt søndags galde
  • #1   12. jun 2011 ja,sådan en idiot

  • #2   12. jun 2011 ja det er jo sådanne nogen der er skyld i de høje forsikringer smiley

  • #3   12. jun 2011 Ja det er det desværre.


  • #4   12. jun 2011 hvis man kører så stærkt har man en forpligstelse til at være ekstra opmærksom og tænke langt langt fremad.. Har man ikke rutinen til dette endnu pga. nyerhvervet kørekort må man lade være med at køre stærkt.. Desværre er der alt for mange folk derude som ikke har nogen realistisk sans for deres køreevner.. Jeg er ikke nogen superbillist og har kun haft kørekort i snart 2 år, så derfor kører jeg også pænt fordi jeg VED jeg ikke er erfaren nok til at køre så stærkt!!

  • #6   12. jun 2011 og hvis man så endelig skal give den gas, så må man da have fornuften til at gøre det et forsvarligt sted!

  • #7   12. jun 2011 Sidder virkelig osse og fortryder man ik havde vendt om og holdt ind på den holdeplads hvor han lige skulle se om der var sket noget med fars bil og så lige have givet ham en skideballe.
    Er udlært brandmand og noget jeg ikke ønsker er at klippe 4 unge ud af en bil.


  • #8   12. jun 2011 Der sker en hel masse ting op igennem kilden. Så sent som i sidste uge måtte jeg op over cykelsti da en gammel mand i hans knap så gamle renault clio kørte ud foran mig ved det gamle gartneri. En er på vej mod frederikshavn ned af bakken - jeg på vej op af bakken mod gærum. Vi var begge oppe at træde på bremsen - jeg måtte så hen over cykelsti. Bare fordi sådan en gammel idiot ikke længere kan dreje hovedet og se om der er fri bane. Så han holdt så gevaldig og pyntede der midt på vejen

  • #9   12. jun 2011 Prøvede lidt af det samme .. dog med en lastbil

    Stopper op for at svinge til venstre med blinklys osv. igang.. Lige som vi holder stille høre man lyden af noget tungt og stort der blokere mange hjul

    Kikker op i bagspejlet som såen ca er fyldt med fronten fra en DLG bil

    Hurtig reaktion også blev bilen ellers rykket til højre.. Lastbilen holdt stille 10-15M efter at den ville have ramt os

    Chaufføren undskylte sig med at han havde gang i mobilen og så at vi holdte stille for sent


Kommentér på:
Lidt søndags galde

Annonce