{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiat panda erfaringer ?????
  • #2   15. jun 2011 Det er efterhånden en gennemtestet bil. En af de bedste på markedet i den prisklasse efter min mening.
    Jeg er udlært ved Fiat, så har set det meste. Men de kører bare så længe der bliver holdt service på dem smiley

    Den nye Fiat 500 er bygget på en Panda.


  • #3   15. jun 2011 Min mor arbejde sammen med en der køber en hver 4 år, så bliver den solgt til en 10-15.000 også har den kørt omkring 200.000km..koster olieskift og 2 sæt bremser + hvad det nu kunne komme, og hun siger den kører godt, så det nok en fin bil til pengene smiley

  • #4   15. jun 2011 det er nok den bedste mini bil du kan få på markedet idag... tag ud og prøv nogen stykker du vil blive positivt overrasket.

    motormæssigt er de så gennemprøvet specielt 1.2 motoren som siges at være nærmest uopslidelig hvis man overholder service på dem.. Reservedel er billige hvis noget skulle gå i stykker, og de lider ik så meget af de klassiske el problemer som italienere desværre er berygtet for...


  • #5   15. jun 2011 ja smart nok

  • #6   15. jun 2011 Jeg købte en fra ny af, i 2004, du kan se den i min profil - Det er den værste bil jeg nogensinde har haft, uden tvivl! Bilen var på værksted 41 gange på 1½ år, jeg solgte bilen 2 år gammel, for 52.000(havde givet 148.000, den var med automatgear), så jeg mistede små 50K pr. år jeg havde den.

    Jeg har stadig en hel A4 mappe med u/b regninger, for at minde mig om ALDRIG at købe Fiat igen.

    Jeg gik med sagen til en teknisk konsulent hos FDM, der sagde at det desværre ikke va ret enkeltstående tilfælde, hverken med Panda`en eller Fiat generelt - Hol dig langt væk er mit råd, det er det arveligste lort.

    Fiat laver mekanisk fine motorer, ingen tvivl og mekanisk fejlede den da heller ikke det store(hvis vi ser bort fra gasspæjld der satte sig, bremser der blev skæve ved hårdere opbremsninger osv.) men alt elektronik, ja det der kunne gå i stykker, gik i stykker!

    Jeg har en video, optaget fra en mobil jeg havde, jeg skal ud og hente noget i bilen en aften og der holder den, med alt lyset tændt, indvendig som udvendig - Det er en vens kæreste der optager og hun siger"her har vi så "bibs" spøgelsesbil", der var ingen tænding på bilen!

    Jeg gentager gerne, hold dig væk, der er en grund til at Fiat har så dårligt et ry - deres biler stinker og er af elendig kvalitet!


  • #7   15. jun 2011 Hamster der er så os stor forskel på en 2004 model kontra en 2011 model... jeg har selv en årg 09 som har kørt 51000km nu UDEN nogen problemer af nogen art overhovedet, har ikke engang skiftet en pære endnu... den kører bare og kører 20km/l i snit

Kommentér på:
Fiat panda erfaringer ?????

Annonce