5.118 visninger
|
Oprettet:
Fiat panda erfaringer ????? {{forumTopicSubject}}
hej tænker på og købe en sprit ny panda til 85.000 nogle der har erfaringer med dem ?
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.542
Jeg er udlært ved Fiat, så har set det meste. Men de kører bare så længe der bliver holdt service på dem
Den nye Fiat 500 er bygget på en Panda.
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.240
jan 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 6 Emner: 25 Svar: 3.052
motormæssigt er de så gennemprøvet specielt 1.2 motoren som siges at være nærmest uopslidelig hvis man overholder service på dem.. Reservedel er billige hvis noget skulle gå i stykker, og de lider ik så meget af de klassiske el problemer som italienere desværre er berygtet for...
feb 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 74 Svar: 105
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.745
Jeg har stadig en hel A4 mappe med u/b regninger, for at minde mig om ALDRIG at købe Fiat igen.
Jeg gik med sagen til en teknisk konsulent hos FDM, der sagde at det desværre ikke va ret enkeltstående tilfælde, hverken med Panda`en eller Fiat generelt - Hol dig langt væk er mit råd, det er det arveligste lort.
Fiat laver mekanisk fine motorer, ingen tvivl og mekanisk fejlede den da heller ikke det store(hvis vi ser bort fra gasspæjld der satte sig, bremser der blev skæve ved hårdere opbremsninger osv.) men alt elektronik, ja det der kunne gå i stykker, gik i stykker!
Jeg har en video, optaget fra en mobil jeg havde, jeg skal ud og hente noget i bilen en aften og der holder den, med alt lyset tændt, indvendig som udvendig - Det er en vens kæreste der optager og hun siger"her har vi så "bibs" spøgelsesbil", der var ingen tænding på bilen!
Jeg gentager gerne, hold dig væk, der er en grund til at Fiat har så dårligt et ry - deres biler stinker og er af elendig kvalitet!
jan 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 6 Emner: 25 Svar: 3.052
Fiat panda erfaringer ?????