{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.000 visninger | Oprettet:

autotransporter hvad syns i er bedst {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og ha købt min en autotransporter 3500 kg altså til b kørekort.. det skal være med den lave vægtafgift.. så det skal vel være før 1998 eller hvordan ??

hvad for et mærke er bedst ?? eller er de meget ens..
hvad holder bedst ? og som også kan køre "langt" på en litter diesel ?

den vil komme til at køre mange km så den skal os være okay god at køre i og de små som kun kan tag 12-1300 kg kan ikke bruges til noget.. den skal kunne klare 1550 kg.. ved ikke om man kan lægge 10%oven i det den er opgivet til og så det kommer op på de 1550 og om jeg så må køre med det ??

jeg har set lidt på

Transit 2.5 td ca 1998 ?

LT 35 den gammel model fra ca 87 2.4d 5 gear uden turbo?

Mercedes Sprinter 312 2,9 D 1995 ??

VW, LT/transporter 31, 2.5 TDI??

er det andre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  autotransporter hvad syns i er bedst
  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #1   21. jun 2011 Iveco Daily er et godt byd

• #2   21. jun 2011 Hvad med en Iveco 3512 de slæber sindsygt godt, har haft sådan en i mange år og har været meget glad for den smiley

• x- m
    x- m Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 31
    #4   21. jun 2011 Iveco kører kortest på literen, tilgengæld må de trække mest på krogen og på trods af lav lasteevne er det den bil du har sværest ved at se er overlæsset fordi de oftest er med tvilling montering.

sprinter kører fint, må desværre kun trække 2000 kg men kan vejes op til 2800 kg hvis man vil.

lt tdi kører klart længest på literen og lider kun under at den ikke må trække mere end 2000 kg , der er langt imellem dem, støjsvag som en sprinter.

Den gamle model lt bliver du træt af at køre i, topfart under 100 og stort brændstofforbrug.

Gamle mercedes 307-310 osv er fine stabile biler, kører længere på literen end den gamle lt, men stadig med topfart max 100

fiat ducato, citroen c25 og Peugeot boxer, tja de larmer og er ikke så komfortable som en sprinter / lt , men nemme og finde og betale

nissan cabstar , kæmpe høj lasteevne men en rigtig traktor at køre i samt meget lille kabine.

Jeg ville købe en iveco og lægge en økonomisk lt 2,5 tdi motor i. smiley

• x- m
    x- m Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 31
    #5   21. jun 2011 Nå ja, en transit glem den, eller det gør u automatisk når du har prøvet en af de andre.

• #6   21. jun 2011 tak for det gode svar smiley altså som det ser ud nu så er den gamle lt og transit ude.. og vil os sige iveco er ude pga den lave lasteevne det da fint den kan køre med trailer menn det var nu ikke planen at køre med trailer det var nu at smide bilen op på ryggen.. så det lyder til 2.5 tdi lt kunne være et godt valg..

men jeg må jo ud at se på de forskellige

• #7   25. jul 2011 mercedes 312 412 er noget der dur bare sørg for at det er en d 40 chassie

• #8   26. sep 2011 Jeg har en gammel lt 35 2.4d og den køre da snildt 120kmt selvom den er med lavt 1 gear, den må laste 1725kg og med mustangen og campingvogn kan den stadigvæk holde 85amt op ad ejerbavnehøj...

Kommentér på:
autotransporter hvad syns i er bedst

Annonce