{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

køler på corsa b {{forumTopicSubject}}

fik lige fixet en utæt køler idag men da jeg startede den og lod den stå og køre i ca 10min da den var oppe omkring de 90grader begyndte det og pisse ud af den 2 steder fra? smiley kom lidt som et chok men så da jeg tog låget af vandbeholdren var der mega meget tryk på? hvordan? og hvorfor? hjælp smiley
Stavefejl er gratis !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køler på corsa b
  • #1   28. jun 2011 Kogte den?? Boblede den i beholderen?

• #2   28. jun 2011 jae det mener jeg den gjorde?
    det tyder måske lidt på en toppakning?

• #3   29. jun 2011 Åben oliepåfyldning og hold hånden for der.. Hvis den puster meget der eller det er mayonnaise under låget..

Tjek evt. om begge slanger på køler bliver ca lige varme..

• #4   29. jun 2011 okey vil jeg lige prøve imorgen
    men hvor ligger fejlen tror du?

• #5   29. jun 2011 Det er lidt svært at spå om..

Men hvis det "bare" lige er noget den sådan pludseligt gør.. Så kan det godt være termostaten der har sat sig.. (syns jeg ofte sker på de ældre opel'er)

Eller skriver du bare en besked til mig..

• #6   29. jun 2011 nårh okey
    men jeg var faktisk lidt hen imod at det var en toppakning der var gået for den er begyndt at gå dårligt? og den ryger lidt nårh den er kold men den bruger ikk mere motorolie end vær en anden gammel bil og vand kan jeg self ikk se om den æder nårh det pisser ud af den smiley
    men jae jeg skriver til dig imorgen nårh jeg har prøvet det der smiley

• #7   29. jun 2011 heey layer !
    jeg fik startet bilen lod den køre og mærket på slangerne den korte slange fra fronten af blokken blev varm efter et 1min eller 2 imens den anden var helt kold indtil den kom op på de ca 90grader blev de begge lige varme men lige så snart jeg har låget af beholderen sker der ingenting men nårh jeg har låget på går der ikk mange minutter så koger den som en sindsyg selvom den ikk engang er tæt på at være det på målern? :S
    og det med hånden over oliepåfyldningen har jeg ikk lige prøvet da det jo sviner helt vildt .. men vist det kunne dig i at finde ud af hva der er galt så skal jeg nok lige prøve det smiley

Kommentér på:
køler på corsa b

Annonce