{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.611 visninger | Oprettet:

Hjælp til køb af poleringsmaskine omkring Århus {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Som over skriften siger søger jeg en forhandler, der sælger poleringsmaskiner og produkter i nærheden af Århus. Jeg har søgt rundt på nettet dog uden det store held

Grunden til jeg søger en i Århus området er at jeg godt kunne tænke mig at blive vejledt på området, da det eneste erfaring jeg har, er polering i hånden.
Dette er da også fint nok, men kunne bare godt tænke mig at dygtig gøre mig på området inden for bilpleje, da jeg finder det spændene. Dog er det kun til hobby brug på min bil. Derudover er der intet bedre end en bil der står 100 procent i lakken, og inde i kabinen. Dette er jo også med til at gøre køreturen komfortabel, og er med til at give en anden køreglæde smiley

Det vil sige at jeg er helt ny på området, i forhold til at bruge maskine, og vil gerne have personlig vejledning så jeg får en maskine som passer til mine kvalifikationer og kompentencer, nybegynder med stort N

Hvis du har et bilplejecenter, er medarbejder, eller er forhandler af produkterne i Århus/østjylland, og ligger inde med en demomodel eller en brugt model som du skal have opgraderet til nyere/bedre model kunne jeg godt have interesse i køb af dit brugte udstyr.

Ja eller sågar en privat mand som har brugt sin til hobbybrug, eller kan henvise mig til en, er i velkommen til at bidrage også.

Glæder mig til at hører fra jer

Med venlig hilsen
Morten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til køb af poleringsmaskine omkring Århus
Kommentér på:
Hjælp til køb af poleringsmaskine omkring Århus

Annonce