{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af golf 3
  • #1   30. jun 2011 Importeret*

  • #2   30. jun 2011 Rust, rust rust. Check især paneler,tankdæksel og skærmkanter men de kan rådne overalt.

  • #3   30. jun 2011 Mange tak, skriver lige de ting ned.. Han har hentet den i tyskland som sagt, så den er hvad jeg ville kalde rimelig pæn, men vil lige tjekke de ting du nævner..


  • #4   30. jun 2011 Okay. Men ham har snakkede om 45 tusind. Og det vil jeg ærligtalt ikke give. Men finder nok ud af en handel hvor han får min Peugeot 206 i byt. Og bliver det til noget, så tror jeg også en undervognsbehandling bliver den første udgift på den smiley

  • #5   30. jun 2011 45 er alt for dyrt for en 17 år gammel 1,4. Uanset hvad stand den næsten er i. Med undervognsbehandling kommer den til at stå dig i næsten 50.000 kr. Hvis den er ekseptionel flot og 100 % i orden OG har servo kan den måske stå til kr 30.000

  • #6   30. jun 2011 Kunne i hvert fald ALDRIG drømme om at give fucking 45.000 kroner for så gammel og død en bil.. Der er jo intet specielt ved den og fuck om den er importeret og i god stand.
    Du kan få så meget nyrere biler med mere udstyr for de penge.

    Men det er jo bare min mening, du bestemmer jo selv smiley


  • #7   30. jun 2011 NU da det er en 97'er så plejer de ikke være så slemme med rust, da de er bedre rust behandlet. Men jo kig stadig efter det.. Man kan jo aldrig vide sig sikker.

  • #8   30. jun 2011 Du kan få en meget federe bil for de penge. Mondeo, Avensis, Passat etc. De har rent faktisk en motor, masser af udstyr. Sådan en gammel Golf har jo INTET udstyr, og 60 hk!!! Og komforten er heller ikke noget at skrive hjem om.

Kommentér på:
Køb af golf 3

Annonce