{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.773 visninger | Oprettet:

syn af bil , kasseret. {{forumTopicSubject}}

har lige været til syn, hvor den blev dumpet på åbent luftfilter og forlygter som var 48.5 cm over jorden, altså 1.5 cm for lave.... er det normalt at biler blir kasseret på sådan nogle småting, eller hva? syntes tit jeg høre rom folk der kommer igennem med åbent filter o.s.v.... skal lige siges at undervognen er TUV godkendt....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syn af bil , kasseret.
  • #1   30. jun 2011 Det er ikke alle synsmænde der er lige grove og nogle siger ikke noget til de der brian ting

• #2   30. jun 2011 Større dæk/fælge på og monteret org. luftfilter

• #3   30. jun 2011 Kør bare et andet sted hen. Du har været heldig at finde en synsmand fra den "gamle" skole, så undgå ham fremover.

• #4   30. jun 2011 så kan du lære det på den håre måd du hvis jo nok den var lav og loven siger at bøll filder er ulovelig

• #5   30. jun 2011 pump lidt mere luft i forhjulene, og lig noget tungt i bagagerummet, så skulle det være muligt at hæve forenden lidt smiley

• #6   30. jun 2011 åbent filter er da ikke en konstruktiv ændring. så forstår ikke hans problem. den med lygterne er jo go nok..

• #7   30. jun 2011 Kan man virkelig dumpe på et luftfilter?
    Det er ikke den første jeg læser herinde der er dumpet pga. det.. Hm, er det ikke lovligt?

• #9   30. jun 2011 Kommer an på om den larmer meget mere.. og om der er fjernet nogle slanger eller følerer.. i forhold til standart..

• #10   30. jun 2011 og alt du ændrer i forhold til det typegodkendte er en konstruktiv ændring.. bare ikke alt som kræver en godkendelse..

• #12   30. jun 2011 alle slanger og følere er stadig monteret, så det er udelukkende støjen de dumper den på... og jeg tror at hvis jeg sætter større fælge på blir rulleomkredsen for stor, så dumper den sikkert på det.... mener kun den er født med 13" fra fabrikken af... det er i øvrigt en crx det drejer sig om.... men jeg forstår ik hvordan undervognen kan være TUV godkendt når bilen åbenbart er for lav med den undervogn på...
    jeg må ærligt indrømme at jeg ikke havde tjekket højden op til forlygterne inden syn, så det er min egen fejl...

• #13   30. jun 2011 At det er tuv godkendt er ikke ensbetydende med at det kan godkendes i danmark...

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #14   30. jun 2011 Haha det er en slem tendens de danske Brian'er har fået med at tro at TÜV tilsidesætter loven om at der skal være 50cm til underkanten af lygten xD

Samme med dem der tror at Xenon er lovligt fordi sættet er CE-mærket xD

Nåh for ikke at træde i såret...

Du må godt have åbent filter... Dette skal dog være monteret så det er ført ned i den originale filterkasse.
    Havde selv åbent filter og dette var godkendt montage (undersøgte det før jeg fik det monteret) Hvorpå jeg fik Cup-sugning som også var godkendt som den var monteret og gik så tilbage til standard.

Du skal have hævet bilen lidt og så skal du have enden standard filter på og ellers skal du have ført filteret korrekt! smiley

• #15   30. jun 2011 Min bil blev dumpet pga lygterne som er dem jeg har på nu alt var i fin stand men han sagde at de ikke er gode nok. Havde en org golf klap på

De er E mærket og de lyste som de skulle

bagefter spurte jeg en anden synsmand "Fra sammested!!" om det kunne være rigtigt at den dumper pga det

han sagde at hvis de er E mærket så kan de ikke dumpe syntes det var underligt

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #16   30. jun 2011 Haha Daniel smiley super nedern oplevelse!
    Enden har hans kone haft det røde og ellers har han manglet nogle penge i kaffekassen og ønsket at du vendte tilbage smiley

• #17   30. jun 2011 det plaprede også løs omkring det der skide E mærke da jeg var der... de mente også at så længe der var E mærke på kunne de ik sige noget, der var bare ikke E mærke på undervognen eller filter hehe... men kan jeg så tage en org filter kasse og lægge filteret derned også er den god eller hva? eller evt bare en eller anden kasse som dæmper lyden? undervognen er der vel ik meget at gøre ved, den kan ik hæves på nogen måde så det betyder vel at der skal std undervogn på?

men så har man også lært lidt idag....

• #19   30. jun 2011 så jeg kan egentlig dæmpe lyden med hvilken som helst plastik kasse, så længe den ikke støjer eller forurener for meget?
    Min undervogn er desværre ik med gevind, så jeg må skaffe en std undervogn... det er bare ærgeligt at skulle bruge ekstra penge pga 1,5 cm!

• #21   5. jul 2011 smid nogen støre fælge på bilen og så org luftfilter smiley

• #22   5. jul 2011 jamen så tror jeg rulleomkredsen på hjulene bliver for højt, så dumper de den bare på det i stedet...

• #23   6. jul 2011 Som Christian siger og så kør hen til en anden synshal, tvivler på de gider bruge tid på hvilken hjul den har på.

Kommentér på:
syn af bil , kasseret.

Annonce