STJÅLET PRØVE NR. PLADE, DUSØR STJÅLET PRØVE NR. PLADE, DUSØR
EFTERLYSNING: Jeg har søndag aften/nat fået stjålet en af mine prøve nummerplader. Den har reg. nummer: LB 52 51... LB står med rødt, mens resten står med sort.
Den er stjålet hjemme fra mig selv.
Det er selvfølgelig meldt til Politiet, men ser du en bil køre rundt med denne nummerplade, ring da venligst til politiet på tlf. 114 med det samme.
Ser du bilen, så snup gerne en masse billeder af bilen med din mobil eller lignende til hjælp til at finde nummerpladen med.. Holder bilen stille, og du tør, så snup gerne pladen.. (det er selvtægt = ulovligt, men jeg er sku ret sur over det, så jeg er ligeglad personligt)
DER ER DUSØR på 600 kr. (det koster en ny nummerplade mig).
Tyven er fanget på video overvågningen med 8 gode billeder mens han afmonterer nummerpladen. Disse billeder bliver offentliggjort så mange steder på nettet i weekenden, hvis ikke nummerpladen er fundet inden. (eller idioten der har stjålet den, har afleveret den tilbage)
Ret DUMT at stjæle en prøve nummerplade, da du er 100 % sikker på at blive stoppet af politiet hvis du kører rundt om aftenen/natten med sådan en på.. Og specielt når der kun er en nummerplade, fanger den da rigtig opmærksomhed..
Der holdte ikke mindre end 3 andre biler med 2 stk. nummerplader på hver, så hvorfor det blev prøvepladen, fatter jeg ikke..
Men del MEGET GERNE denne info til så mange som muligt så jeg kan få min prøveplade tilbage..
Og ja denne besked har været bragt tidligere.. Men er satme frustrerende at få stjålet noget, og så lige en prøve nummerplade som man skal bruge næsten hver dag.. Har dog fået tilladelse af politiet til kun at køre med 1 nummerplade på bilen, indtil den er fundet igen, eller jeg har fået en ny... Men alligevel..
mar 2009
Følger: 102 Følgere: 101 Biler: 8 Emner: 255 Svar: 559
nov 2004
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 408
Skal nok holde øjne åben i Næstved og omegn.
apr 2003
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 17 Emner: 187 Svar: 1.636
Morten: Det er også MEGET fristende bare at smide dem op med det samme, da jeg er så RASENDE på sådan en idiot..
Men det er forbudt at gøre selvom at dette uden tvivl ville hjælpe politiets arbejde MEGET..
Bøden for at gøre det, er på 2.000 kr. Så hvis ikke der er nyt inden weekenden, æder jeg gerne den bøde..
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 7 Emner: 36 Svar: 736
ellers træls historie
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 7 Emner: 36 Svar: 736
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.486
Held og lykke med at finde pladen, hvis de opfører sig dumt med pladen monteret, så vækker de så meget opmærksomhed, at de nok skal blive snuppet. Men Politiet kan jo ikke se om det er dig der kører med en plade, eller en anden, da prøvepladen ikke er kædet sammen med en bestemt bil.
apr 2003
Blev ringet op af politiet her kl. 14
De havde fundet min nummerplade i bagagerummet af en bil under ransagning af en ejendom ved silkeborg tidligere på dagen..
Satan jeg er glad
Tak til dem der kiggede efter den..
jul 2003
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 165 Svar: 2.280
apr 2003
STJÅLET PRØVE NR. PLADE, DUSØR