{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DITEC-behandling pengene værd?
  • #1   7. jul 2011 Hvad koster sådan en behandling ?

• #2   7. jul 2011 Omkring 3500.- for nye biler og omkring 4500.- for ældre biler

• #3   7. jul 2011 Ville heæere ofre lidt mere også tage til Norge eller Sverige og få tefcar behandling istedet

• #4   7. jul 2011 En Ditec behandling er rigtig god. Men jeg vil tro der er nogle nano-poleringer idag der er lige så godt.

Jeg ahr haft 3 biler der har fået Ditec, og jeg har aldrig fortrudt det.

• #5   7. jul 2011 Jesper ! @ Kan du fortælle nærmere om hvilke fordele, og hvad man får for pengene ved denne DITEC-behandling?

• #6   7. jul 2011 Absolut pengene værd:) men det er jo ikke kun en behandling - man skal løbende have flere behandlinger! Men tilgengæld kan man over tid have en 10 år gammel bil med lak som da den kørte fra fabrikken:)

• #7   7. jul 2011 *miss SS * Hvor ofte skal den cirka have behandlingen? smiley

• #8   7. jul 2011 Syntes bestemt det er alle pengene værd, men det skal jeg jo sige, nu hvor jeg selv udfører Ditec behandlinger...

Der hvor en Ditec behandling udskiller sig fra andre forseglinger, er at den hærder lakken med op til 70 %, hvilket gør at lakken bliver mere modstandsdygtig overfor ridser stenslag m.m....

Ikke at sige at din bil ikke kan få ridser med sådan en forsegling, for det kan den godt, de sidder bare i forseglingen i stedet for i selve lakken på bilen.... Og så er en genpolering af bilen også væsentlig nemmere, med sådan en foesegling....

Selve behandlingen er også mere omfattende end en normal lakforsegling, da man typisk bruger 5 forskellige produkter for at opnå en 100 % ren lak, inden man forsegler den.....

Der gives 18 mdr garanti på en Ditec behandling, men problemet er det samme som med alle andre typer lakforseglinger, de holder ikke hvis man vasker bil i vaskehal en gang om ugen....

Håber det var et nyttigt svar....

• #9   7. jul 2011 Fuld Ditec behandling hvert 3 år.
    TopCoat behandling hvert 1½ år.

• #10   7. jul 2011 Lasse J @ Tak, meget nyttig info. Jeg har også læst at man ikke skal smide bilen i vaskehal de første 14 dage, efter behandlingen. Og ellers fremover, skal man kun købe de billigste vaske, der ikke indeholder voks mm. Er dette korrekt?

*miss SS * @ Tak for svar

• #11   7. jul 2011 Ja det er helt korrekt bt man ikke må vaske den de første 14...

Hvilken type vask du vælger efterfølgende er op til dig selv, jo dyere vask, jo flere spildte penge....

Mange mener dog stadig at det er en dårlig ide at kører sin bil i vaskehal da det ridser, men det gør det nu også at vaske bil i hånden, det giver bare cirkulærer ridser i stedet....

Men du er velkommen til at smide en besked, så kan vi måske finde ud af noget....

• #12   7. jul 2011 Nu har jeg haft 8 biler fra ny, 1 fik Ditec er ja den så da flot ud, men til prisen er jeg langtfra imponeret. Med fornuftig rengøring og en gang alm voks anser jeg Ditec som spild af penge.

• #13   5. maj 2016 Da jeg købte min brugte sorte bil 2014, gav firmaet som solgte bilen, en Ditec behandling med i handlen,
    Den var også særlig pæn i lakken, men det er imidlertid forsvundet der er tilsyneladende små fine ridser
    Som man kan ane når solen skinner.
    Som sikkert er fra vaskemaskinen som jeg bruger meget.
    Jeg har pudset i Sonax, så lakken er ren og glat.
    Hvad koster en Ditec behandling i dag?

Kommentér på:
DITEC-behandling pengene værd?

Annonce