{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

TUV godkendelse {{forumTopicSubject}}

hej har lige været til syn idag med min bmw 328 e46 hvor den dumpet (på grund af manglende dukomentation på undervogn) der sidder en g-max undervogn på har en tuv godkendelse på den og det hele men der står ikke hvad bil den er til eller noget, der står den mangler en side, men sjovt nok står der nøjagtig det samme med min vectra den har også en g-max undervogn som jeg godt kunne få synet med med de papir hvor finder man sidste side? eller hvad skal jeg lige skal jeg begynde at skændes med synsmanden eller hvordan??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TUV godkendelse
  • #1   13. jul 2011 Tag fat i dem du har købt den af, den undervogn jeg har på min Volvo var ikke godkendt da jeg købte den men det blev det meget kort efter, de sende mig bare en mail med TÜV og Markblat et eller andet shit... og den er nu synet med konstruktiv ændring.. smiley

• #2   13. jul 2011 tror jeg også jeg tager papirne med fra vectraen og så skal den sku gå smiley

• #3   13. jul 2011 i tilfælde af at den ikke går, skal du bare ringe eller skrive til g-max og sige at du mangler en godkendelse til lige din model... så skal du sikkert sende dem en masse oplysninger på din bil og i nogle tilfælde betale en lille mønt, også sender de dig godkendelse til præcis din bil... har været samme tur igennem med min weitec, kostede 350 at få godkendelsen...

• #4   13. jul 2011 skriv til dem, du har købt den undervogn ved, og sig det som det er, så kan du jo være heldig at de gider sende det og evt hjælpe dig.

at du tager papirerne med fra din vectra tror jeg de vil skide på, nu drejer det sig om din bmw, og ikk din vectra. og hvis det ikke er samme synsmand, tror jeg bare han vil være ligeglad, for han kan jo ikk afgøre hva grundlag tidligere synsmand godkendte din vectra på. (hvis det self er 2 forskellige synsmænd smiley ).

• #5   13. jul 2011 jamen det nemlig der det sjove ligger det den samme synsmand begge gange, diskuteret godt nok lidt med ham idag.

Kommentér på:
TUV godkendelse

Annonce