{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Så kom turen til mig- Nøgle ridse :( {{forumTopicSubject}}

Hey BG..,

Syntes lige jeg ville fortælle om en trist historie i nat smiley

Vågnede i nat ved at bilalarmen (både nøgle og bil) larmede og hylede på fulde drøn.. Skynder mig op af sengen og kigger ud af vinduet (sov hos kæresten, lejlighed), men ingen mennesker at se...

Tænkte det nok bare var alarmen der måske havde en dårlig dag, MEN MEN, kommer ned, og så er der trukket en dyb dyb ridse (tror det er fra en kniv eller skruetrækker), fra baglygten frem til fordøren under spejlet på min VR6 smiley

Tror så at da han/de når hen ved døren har han trykket så hårdt at alarmen er gået igang, og han så er stoppet der, for den "fader" lige ud til sidst og går opad.. Så håber da han har skidt i bukserrne der..!!!

MEN MEN MEN, så tænkte jeg, hvis nu man lige sku sikre sig lidt til en anden gang, og have et alu-bat med ned, hvis der sku være mere end 1, hvordan er reglerne så med at have sådan et bat?? Går et bat ind under "våben-loven" eller hvad det hedder, hvis man også har reglerne til rundboldt ved hånden? smiley

Mvh Morten!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom turen til mig- Nøgle ridse :(
  • #1   14. jul 2011 Det går desværre ind under våbenloven. Menere dog, hvis det er fast monteret, at de ikke kan gøre noget. Men er dog ikke lige sikker på dette. Det sagde man vist i gamle dage.

• #2   14. jul 2011 Fuck om det går ind under våbenloven. Smask dem nogle på låget så de ik rør den igen.

• #3   14. jul 2011 hmm.. okay.. ville nu altid virke lidt bedre hvis man kom ned med noget i hånden, hvis nu der sku være nogle flere en dag.. hvilket jeg selvfølgelig ikke håber sker igen.. smiley

• #4   14. jul 2011 Mener at du godt må gå med en et bat, bare du har en boldt til den smiley

• #5   14. jul 2011 Hvis ikke har du "tilfældigvis" skiftet kilrem i går og skulle bruge dit koben som "tilfældigvis" står inden for rækkevidde (:

Men sørgeligt at høre det er gået ud over din bil også smiley

• #6   14. jul 2011 Hvad pokker skal man også med et alubat????

Gør da som os andre og køb en Smith & Wesson smiley
    Der kan være 6 små venner i,der alle sammen kan løbe hurtigere end hærværksmanden smiley

• #7   14. jul 2011 Men det er fandme træls det der. De skulle fandme have på munden, har også jagten en gut med et alubat, Hvor der var forsøg på indbrud i den. Og ramte ham også næsten med det bat, det blev kastet efter ham, og var ca. 5 - 10 cm fra at ramme ham i baghovedet. Men ærger mig stadigvæk over jeg ikke fik det svin.! Så tror jeg nok bare, jeg sad inde endnu, hvis jeg havde fået ham. (Ang. Hærværk. prøv og se min kammi´s A4. Tror min kammerat, ville ha ønsket, at det "bare" var nogle ridser.

• #8   14. jul 2011 Men sørgelig historie smiley

• #9   14. jul 2011 Behøver jo ikke være et bat ?... du kan da bare ha et stump alurør stående smiley ? og hvis nogen spørger skal du bare bruge det til en gardinstang eller noget ;P

• #10   14. jul 2011 RS2000mk 1: Godt man ikke er tyv :S og møder dig smiley hehe. Men ja. Det kunne være en mulighed.

• #11   14. jul 2011 Martin V: Ja 2" gardinstang. smiley hehe.

• #12   14. jul 2011 Nicolai:
    Ja, de sku fandme selv ha en ridse i panden med det de har brugt til min bil.. !! - Men ja, tror også de har prøvet at tage min frontlæbe (vr6), da den var trukket halvt ud :(, men tyder på de ik har ku få den af, og så måske har tænkt, at de da lige ville give mig en hilsen så.. smiley

Sune: Du siger noget der smiley

RS2000.. Ja, jeg sad ellers oppe og ventede i 1½ time med slukket lys i lejligheden og var klar til at løbe ned, hvis de kom igen.. men det gjorde de så ikke.. af alle bile rpå p pladsen, var min den eneste de rørte :(.. godt for de andre.. men neder for mig smiley

Søren: Ja, det neder, at ved at man "svarer igen" kan man få dom for noget andre har ødelagt.. jeg hopper lige ind og kigger smiley

• #14   14. jul 2011 Får man endelig fat på sådan nogle spader og smasker dem i gulvet med et bøllebat, bliver man højst sansynligt selv dømt for grov vold og ens bil bliver efterfølgende fundet og smadret af idioterne og deres peabrain venner..

En stor fed garage med voldgrav landminer og pigtråd er nummer et,men pissesvær at ha med i bagagerummet! smiley

• #15   14. jul 2011 Giessing: Ja, men lige i situationen havde jeg ik noget med ned igår, jeg var mere bare arrig og sku se hvad der foregik, og bare i det mindste få et glimt at personen/personerne, og så ellers finde dem en dag smiley
    Ja, den alarm virker gangske udemærket.. tror da også alarmen vækkede samtlige i blokken, for den blinkede jo med samtlige lygter, og ellers hylede og skreg den med dobbelt sirene inde fra kabinen og 2 i motorummet smiley - For hvis de var kommet ind, ku de da lige så godt få en gang tinitus, nu de var igang smiley

Henrik: Ja, de regler er sku ikke altid skruet helt rigtig sammen smiley

• #17   14. jul 2011 Søren: fuuuuuuck din kammerats audi er smadret.. der er min jo vand i forhold til.. det var da for sindsygt altså.... smiley

• #18   14. jul 2011 Morten D.. ja, men er også kun kæresten der har lejlighed, så herhjemme ku den jo godt gå smiley

• #19   14. jul 2011 Læs i det nyeste Vmax, du må tilbageholde ham hvis du kan antage han har tænkt sig at stikke af, men ellers må du ikke gøre en skid.

Derudover er det selvtægt, og så kan han kræve erstatning fra DIG.

• #20   14. jul 2011 Jeg har en ridse hen af siden på min mazda 323.
    Det giver fandme heller ingen mening smiley

alarmen gik også igang i morges ved 6tiden, så løb ud i underdrenge.
    men så desværre ingen.

Håber en dag jeg får fingre i sådan en knægt !

• #21   14. jul 2011 Det er fandme træls man ikke kan ha sine ting i fred. Men desværre er alu bat ikke lovligt. Find hvad som helst andet!!!

• #23   14. jul 2011 ja, det er sku utroligt altså.. utrolig man kan ha ondt i røven over noget andre har.. hvis det er det som har været tilfældet her, hvilket jeg tror det er, siden de kun har gjort det på min smiley

Ja, jeg tror vidst jeg har en god idé til hvad planen er hvis de kommer igen.. - hvilket jeg selvfølgelig ikke håber.. De svin!!!

Kommentér på:
Så kom turen til mig- Nøgle ridse :(

Annonce