Bilen ska til syn - hva syns du?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle BG'er!!
Jeg er så heldig og have en bil, hvis man kan kalde den det.. ej, jeg har en Fiat Uno der ska til syn her om lidt og der er stadig noget mangel som ska laves. Det er første gang jeg ska til syn med den, da den lige var gået igennem syn da købte den for to år siden. Dengang gav jeg 7 for den.
Jeg har fået den lokale mekaniker til at lave en liste over, hva der skulle laves inden syn. Og jeg fik et tilbud på 7000,- på at lave det og jeg syns godt nok det er meget. Men jeg kan desværre ikke selv lave det, og vil self gerne spare da jeg studerer.
Men det der ska laves er , at der ska udskiftes en vakumdåse, nogle støddæmpere og så er der lidt rust.
Så ville høre om i havde nogle tanker , anbefalinger eller måske kender nogle.
Eller om det overhovedet kan betale sig,
Håber I skriver!
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 72 Svar: 5.728
jun 2008
Følger: 31 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 113 Svar: 451
jul 2003
Følger: 179 Følgere: 126 Biler: 18 Emner: 67 Svar: 11.437
Jeg synes du skal køre den til syn som den er, og så få lavet et tilbud efter synsrapporten. Synsfolkene overset meget ofte mange ting, så du kan måske slippe lidt billigere, eller slippe for først at betale for at få bilen repareret, og derefter finder synsmanden måske noget mere.
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.892
Min gamle sunny da mente mekkeren også at den skulle reppes for henad 10K
Efter enb tur i synshallen fik den nye klodser i for renset bremser i bag også lappe et bette rusthul i bunden.. kostede 500.- ho den lokale .. Bremserne ordnede jeg selv
jul 2003
Følger: 179 Følgere: 126 Biler: 18 Emner: 67 Svar: 11.437
Ja det oplever vi også tit. Ikke fordi bilen ikke fejler det mekanikeren (vi) har sagt, men fordi synsmanden ikke opdager fejlene fordi det skal gå så hurtogt som muligt med at få bilerne igennem.
Indimellem opdager de ikke meget graverende fejl.
feb 2005