{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af stationcar!
  • #1   21. jul 2011 Mercedes E

• #2   21. jul 2011 I min verden vil jeg vælge Superb'en. Klart den bil hvor man får mest til pengene. Pladsen er helt fantastisk og den kører ubeskriveligt godt med 170 tdi'eren. Dog vil jeg overveje at smide de sidste ca. 30.000 efter den og få den med DSG-gear.

A6'eren er en rigtig fed bil, men den er sku for dyr det her selskab. Mondeo'en er i øvrigt også rigtig fed, men afskrivningen på sådan en bandit er nok til at banken får tårer i øjnene.

Mht. Isignia'en har jeg ikke prøvet den, så den kan jeg ikke udtale mig om plads/kvalitet osv. Dog bryder jeg mig ikke om den designmessigt c",)

• #3   21. jul 2011 Fornuften siger superb, både pga. pladsen, motoren, samt pris kontra kvali...

Meeeen designet på insignia'en er klart federe så vis drengerøven må sejre lidt over fornuften, havde jeg nok valgt den smiley

• #4   21. jul 2011 Jeg ville helt sikkert også vælge Superb, i det selskab får du nok også mest bil for pengene. Eller også er de andre biler brugte.

Insignia kan jeg heller ikke lide, og afskrivning er nok mindst ligeså slem som Mondeo.

Audi er generelt lidt for dyr, og så ville jeg hellere have en Passat eller Superb.

Superb er forholdsvis billig i service, og dele generelt er lidt billigere til Skoda. Ford Mondeo kører der alt for mange af som leasing biler, så den bliver svær at komme af med igen.
    Superb har den bedste plads af de fire.

Jeg kan ikke lige komme på et argument for ikke at vælge en Superb, det skulle da lige være hvis man ikke bryder sig om den grønne belysning af knapperne.

• #5   21. jul 2011 Audi A6

• #6   21. jul 2011 Af de biler ville mit valg være Superb.

Selv om jeg godt kan lide designet på Insignia. Men superb vinder på mere plads end insignia..

Prismæssigt er de meget ens, hvis man propper ens udstyr i dem.

• #7   21. jul 2011 Ang. Insignia Wagon, så er det ærgerligt den skal se så bøvet ud når man åbner bagklappen, de fleste biler er kønnest med lukket bagklap, men personligt syntes jeg Insignia Wagon bliver direkte grim.

Kommentér på:
Valg af stationcar!

Annonce