{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Køb og garanti på motor?
  • #1   23. jul 2011 Hej med jer.

Jeg sad lige og tænkte på noget. Hvis man nu køber en motor og der står dens tilstand er BEST betyder det så man stadig skal skille den af osv. før man tager den i brug eller betyder det at den virker hvis man skiller alt af osv???

• #3   23. jul 2011 Jeg ved at i DAG (Dansk Auto Genbrug) stiller krav til at man skifter tandrem og vandpumpe samt alle hjul i forbindelse med disse samt skifter oliefilter. Dermed er der 6 måneders garanti.

• #4   23. jul 2011 jeg har lige købt en motor ved en hugger, den stod som B1 altså testet og afprøvet af dem, jeg skulle bare skifte tandrem, filtre oile osv. altså give den et stort service. så var der garenti osv. på motoren.

• #5   23. jul 2011 Grunden til mit spørgsmål er, at fordi jeg har jo købt en forholds vis ny motor, men den laved problemmer på rulle feltet og de har nu åben toppen og kan konstatere at motorn har stået stille alt for længe, så der skal skiftes ventiler og hones osv.

Men da jeg købte motoren stod der at dens tilstand var BEST og ja har skiftet alt det som i nævner. Tror jeg vil prøve at ringe til Canada på mandag og snakke med dem omkring det som er sket, for at se om det kan lette udgiften for det skal laves..

• #6   23. jul 2011 har du købt den via canada?. så tror jeg ikke du skal regne med at der er noget at komme efter.

• #7   23. jul 2011 Kennet L:

Jeps impoteret den selv via et stort firmasom hedder JDM de sælger en masse Japanske motorer..

Det skadder jo ikke at snakke med dem.. Jeg håber selvf. på lidt forståelse fra deres side. ellers må man jo tage den lang vej smiley

• #8   23. jul 2011 F-S

Ja det ved jeg godt desværre, men nu når det bliver lavet så er den nok den eneste Sigma i den stand ha ha..

I forbindelse med de nye ting som skal i så bliver der sat en gade race knast i og ny springers osv. Det skal nok blive godt, men skal nok ikke forvente den køre i år.. smiley

• #9   23. jul 2011 Har lige læst på deres sidde at alle Motor osv er tested og skulle de fejle noget skulle man kontakte dem for de sækger kun kvalittet.

Så det gør jeg smiley Krydser fingere

Kommentér på:
Ang. Køb og garanti på motor?

Annonce