{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.338 visninger | Oprettet:

Ronni J
Ronni J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Forsikring af Ford fiesta? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet en ford fiesta fra år 1996. som jeg godt kunne tænke mig - og den skal så forsikres i min fars navn, som er elitebilist. Hvad koster vægtafgift og forsikringen så ca - hvis nogle kan hjælpe. min far siger det koster omkring 4000 at forsikrere en "ny" bil :-)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring af Ford fiesta?
  • #1   26. jul 2011 sig til din far at han kan ringe til sit forsikringsselskab og spørge dem, for de er de eneste der kan svare på om det er rigtigt.
    Min bedstefar på 78 giver 3000 kasko, jeg selv giver 7700 kasko på min 406'er.
    Men husk - finder forsikring ud af at det er dig der kører, så kan i blive meldt for forsikringssvindel...

• Ronni J
    Ronni J Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   26. jul 2011 os selvom jeg står som føreren af bilen smiley

• #3   26. jul 2011 Du kommer ikke til at optjene ancinitet eller hvordan det nu staves.. Og mener nu også det er ulovligt.

Du får intet ud af det. Det burde være nu du havde pengene til at betale det selv.

• #4   26. jul 2011 du skal stå som bruger så, og så kan du lige så godt stå som ejer, da det er brugerens ancinnitet de udregner forsikring ud fra.

Men da jeg havde min gamle G2, kostede den 4200 i den forbudte gruppe, mens den kostede 9800 kasko da jeg fik den over i mit eget navn - og det var med 0 års ancinnitet og 70 hestekræfter i en bil fra 1991.

Så hvis din far kan få det hvor han står som ejer og du står som bruger for 4000 helårligt, så synes jeg da helt klart at du skal sige ja tak til det.

Vægtafgift kan du se på www.nysynet.dk/vagtafgift.htm
    det kommer nemlig an på bilens egenvægt...

Kommentér på:
Forsikring af Ford fiesta?

Annonce