{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Swift diesel
  • #1   7. aug 2011 lækker bil og skulle eftersigende kører rigtig godt....

klik evt. ind på www.suzukiswift.dk - hvor vi alle ejer en swift og du vil kunne læse meget mere.....

• #2   7. aug 2011 Jeg synes, sådan en Swift er en helt ok bil at køre i. Der er noget mere <i>bil</i> i sådan en i forhold til Aygo-bilerne osv.

Desuden har sådan en lille diesel faktisk et ok potentiale til at blive en ret kvik bil, hvis man OBD-tuner den. Den vejer ikke ret meget og der er 30-40 % ekstra effekt at hente.

• #3   7. aug 2011 Jeg havde nok valgt den gamle model men helt klart en fin bil.
    Vh Palle

• #4   7. aug 2011 Men den kører IK det lovede på literen.. Kender et par stykker der har dem, der ikke er helt tilfreds med økonomien...

• #5   7. aug 2011 @Palle, det er også den gamle model jeg kigger på.

Der er andre der må tage afskrivningen på en helt ny bil....

Det har jeg gjort een gang.............

Har godt hørt det med at brændstof-økonomien ikke kan leve op til det lovede, men så er den til gengæld billig i ejerafgift, sammenlignet med min G3 tdi fra 1995 smiley

• #6   7. aug 2011 Hvis du ikke har brug for alt for meget plads kan jeg på det varmeste andbefale en tur i en Toyota IQ men 1,4D diesel den trækker du tro det er løgn.
    Vh Palle

• #8   7. aug 2011 Min kæreste har en Swift benzin´er og den kører upåklageligt.

Og jeg har fundet ud af at mine 3 tøser godt kan være ved siden af hinanden på bagsædet, det gør den bare endnu mere tiltalende smiley

Jeg er egentlig mest VW-mand, men det eneste reelle alternativ er vel en Polo Bluemotion, og SÅ mange penge vil jeg ikke smide i en bil...........

Kommentér på:
Swift diesel

Annonce