Audi a3 1.8t start problemer. {{forumTopicSubject}}
Jeg har en audi a3 1.8T jeg har givet hele turen, kan bare ikke få den til at starte nu, har prøvet det meste efter hånden, men uden held. har forhørt mig lidt omkring og fået at vide når jeg drejer nøglen skal omdrejnings tælleren lige bevæge sig lidt, men den står bom stille, nogle der ved hvad årsagen til det kan være ?
Motor :
wössner stempler 82,5mm
H-beam plejlstænger
Supertech udstødnings ventiler
supertech indsugninsventiler
supertech ventilfjedre
supertech titanium retainers
Racing indsugning
Garrett 2860r kugleleje turbo
3" luftmasse måler
2,5" trykrør
HKS luftfilter
Entech udstødning manifold
Spec kobling 600nm
Quaife spær
255lph intern benzin pumpe
440ml dyser
alu remhjul
anden dysebro
Forge recirkulerende blow off
ny tandrem
vandpumpe
strammer
benzin filter
ja altså næsten det hele er skiftet.
Muligvis en der er ekspert i de motorer, der vil komme og kigge på det, skal nok få en skilling for det. kommer fra fyn
sep 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 7 Emner: 195 Svar: 1.769
okt 2006
Følger: 144 Følgere: 143 Emner: 159 Svar: 4.237
aug 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 11 Emner: 40 Svar: 443
okt 2006
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 1.080
Tænkte præcis det samme. Der er ingen grund til stempler og plejlstænger med den lader. Men måske der er en god grund til at det blev skiftet?
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 595
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 26 Svar: 30
Men umiddelbart ser det ud til tandremmen står korret, dog har jeg fået lidt tvivl om mærket på alu remhjulet stemmer 100% over ens med det originale.
den tænder og levere benzin og umiddelbart også korrekt når man tager dysebroen op og sammenligner med tændspolerne.
Audi a3 1.8t start problemer.