540 visninger
|
Oprettet:
ros til hjælpe admins=) {{forumTopicSubject}}
er jeg den eneste der synes der er herligt at de har skærpet opsynet i forum mærkbart det sidste stykke tid? synes der sket en mærkbar ændring i tonen her på BG... squ godt at se...
keep up the good work!
VH. Søren V
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 160 Svar: 3.497
maj 2005
Følger: 129 Følgere: 149 Biler: 8 Emner: 286 Svar: 6.008
de hører ingen klager herfra da... tværtimod... thumbs up=)
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 168
nov 2003
Følger: 152 Følgere: 152 Biler: 6 Emner: 69 Svar: 2.508
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.312
BS>> Så længe "kammertonen" bliver holdt herinde og man husker at overholde BGs regler samt gældende lovgivning, så er vi rimelige tolerante.
Mvh. Anders
jun 2004
Mvh. Anders
jun 2003
Følger: 39 Følgere: 41 Biler: 8 Emner: 674 Svar: 5.424
jan 2005
Følger: 61 Følgere: 60 Biler: 6 Emner: 301 Svar: 1.616
Jeg har skrevet det i flere indlæg, men jeg har ikke fået svar på det endnu
Admins har det med at fryse til højre og venstre, uden at give en advarsel først. Selvfølgelig er det ikke alle sitautioner der fortjener en advarsel først, men i RIGTIGT mange af dem bør de have en!
Når admins fryser en bruger der enten intet har gjort, eller har delvist overtrådt en regl som bare fortjener advarsel, er det med til at fjerne respekten helt fra de admins der nu engang er.
Men jeg skal da også være hurtig til at sige at jeg ikke i et stykke tid nu har set nogle klager over folk er blevet frosset, så hvis det virkeligt HAR ændret sig, så se bort fra dette indlæg.
jun 2004
Danni>> Vi har en intern regel om ALTID at sende advarsler pr. mail før eller når vi fryser.
Der er to muligheder for hvorfor det så ikke er sket:
1) Rigtig mange herinde bruger fake mailadresser eller de ser ikke deres mails. Dem har jeg ikke ondt af...
2) Vi glemmer at sende den. Det er dybt beklageligt og jeg indrømmer at den fejl er sket, også fra mig. Bagefter henvender folk sig tit og så skylder vi dem selvf. en forklaring.
Det skal nævnes at med det antal vi fryser kan den fejl ske og det er bittert, vi ærgerer os når det sker men alle laver fejl. Omvendt er det vores holdning at gad folk herinde holde en god og sober tone, så var advarsler og frysninger unødvendige.
jun 2003
Følger: 60 Følgere: 59 Biler: 14 Emner: 176 Svar: 1.894
Han havde en større diskussion med 4 mennesker herinde fra om en ironisk overskrift på et forum indlæg. men endte med at få snakket med dem og der var no hard feelings.. alligevel blev han både frosset og til sidst slettet.
Tjekker admins ikke op på grunden til sletningen ? jeg mener, der var nok en del der stemte ham ud, men hvis de havde tjekket indlægget kunne de se at der ingen problemer var til sidst.
Han fik ingen mail, før han blev slettet altså.
Derudover har han aldrig lavet ballade herinde, og har, så vidt muligt, skrevet med på tråde han kunne hjælpe med.
Just my 0.2 c
jun 2004
Hvis vi får mange udstemmer er der ofte en grund men engang imellem er det bare en hetz mod en bruger og det er ret nemt at spore.
Så jeg kan ikke nikke genkendende til det billede du beskriver af vores arb. desværre. Om vi har lavet en fejl i lige præcis din brors ene tilfælde kan jeg ikke udtale mig om.
Mvh. A
jun 2003
Følger: 60 Følgere: 59 Biler: 14 Emner: 176 Svar: 1.894
Men altså ingen større skade sket, bare en bruger mindre. Der er ingen der gider betale 20 kroner for at oprette en profil hvis han føler sig uretfærdigt behandlet.
Men ja der er kommet mere styr på alle de små drenge der har hygget sig herinde indtil for ganske nyligt.
jun 2004
Når en bruger har fake mailadresse modtager de aldrig hverken advarsler eller mails om frysning men det kan vi af gode grunde ikke tage os af.
Mvh. A
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 56
Jeg kan fuldt ud tilslutte mig at man omgående slår ned på de til tider lidt for hektiske diskussioner og udmeldinger.
dec 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 136
I gør et godt stykke arbejde, og det er vand på min mølle, at tonen bliver højnet bare en halv oktav herinde!
jan 2005
Følger: 61 Følgere: 60 Biler: 6 Emner: 301 Svar: 1.616
Admins burde derudover også håndhæve 'loven' på bilgalleri overfor folk som bruger sitet som en stor markedsplads.
Med det mener jeg, at folk som er her med hovedgrund at opkøbe og derefter sælge biler.
Alene det er ikke så slemt, da man jo bare kan kigge den anden vej, men når man som du skruer km-tallet tilbage og gør diverse andre usmagelige ting, så vil jeg da helt klart mene at det en ret stor advarsel er på sin plads.
ros til hjælpe admins=)