{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ros til hjælpe admins=)
  • #1   31. jan 2006 Har hjulpet rigtig meget, men man tør jo næsten ikke skrive noget mere smiley

• #2   31. jan 2006 jo så længe tonen er fin og reglerne blir overholdt, sys jeg da de giver masser af pusterum...=)
    de hører ingen klager herfra da... tværtimod... thumbs up=)

• #3   31. jan 2006 jeg syntes også det er helt iorden det her med de regler, det ser ud til at virke

• #4   31. jan 2006 jeg e r stadig skuffet over jeg ikk fik nogen grund til hvorfor jeg blev frosset

• #5   31. jan 2006 Tak skal I have, vi gør hvad vi kan for at her bliver fedt og plads til alle.

BS>> Så længe "kammertonen" bliver holdt herinde og man husker at overholde BGs regler samt gældende lovgivning, så er vi rimelige tolerante.

Mvh. Anders

• #6   31. jan 2006 Money>> Èt er ikke at få en grund, noget andet er ikke at være enig i den grund man får. Så vidt jeg husker blev du frosset pga. indlæg i forum om pyramidespils - lignende forretningsmetoder, som vi gerne er fri for.

Mvh. Anders

• #7   31. jan 2006 hvorfor blev psv med den hvide marera frosset??

• #8   31. jan 2006 ...og ris til admins'ne.

Jeg har skrevet det i flere indlæg, men jeg har ikke fået svar på det endnu

Admins har det med at fryse til højre og venstre, uden at give en advarsel først. Selvfølgelig er det ikke alle sitautioner der fortjener en advarsel først, men i RIGTIGT mange af dem bør de have en!

Når admins fryser en bruger der enten intet har gjort, eller har delvist overtrådt en regl som bare fortjener advarsel, er det med til at fjerne respekten helt fra de admins der nu engang er.

Men jeg skal da også være hurtig til at sige at jeg ikke i et stykke tid nu har set nogle klager over folk er blevet frosset, så hvis det virkeligt HAR ændret sig, så se bort fra dette indlæg.

• #9   31. jan 2006 Martin>> En frysning er det samme som karantæne og det opsår når en bruger bliver opdaget i at bruge en skidt tone, hvorefter en hjælpeadmin fryser ham/hende.

Danni>> Vi har en intern regel om ALTID at sende advarsler pr. mail før eller når vi fryser.
    Der er to muligheder for hvorfor det så ikke er sket:
    1) Rigtig mange herinde bruger fake mailadresser eller de ser ikke deres mails. Dem har jeg ikke ondt af...
    2) Vi glemmer at sende den. Det er dybt beklageligt og jeg indrømmer at den fejl er sket, også fra mig. Bagefter henvender folk sig tit og så skylder vi dem selvf. en forklaring.

Det skal nævnes at med det antal vi fryser kan den fejl ske og det er bittert, vi ærgerer os når det sker men alle laver fejl. Omvendt er det vores holdning at gad folk herinde holde en god og sober tone, så var advarsler og frysninger unødvendige.

• #10   31. jan 2006 Jeg forstår bare ikke hvorfor min bror fik slettet sin profil.

Han havde en større diskussion med 4 mennesker herinde fra om en ironisk overskrift på et forum indlæg. men endte med at få snakket med dem og der var no hard feelings.. alligevel blev han både frosset og til sidst slettet.

Tjekker admins ikke op på grunden til sletningen ? jeg mener, der var nok en del der stemte ham ud, men hvis de havde tjekket indlægget kunne de se at der ingen problemer var til sidst.

Han fik ingen mail, før han blev slettet altså.

Derudover har han aldrig lavet ballade herinde, og har, så vidt muligt, skrevet med på tråde han kunne hjælpe med.

Just my 0.2 c

• #11   31. jan 2006 TheTwins>> Det lyder ik korrekt. Vi bruger rigtig lang tid på at læse folks kommentarer og indlæg igennem samt undersøge hvad baggrunden for en evt. advarsel/frysning/sletning er. Derfor lyder det meget usandsynligt. Jeg kender ikke din brors tilfælde men kan kun sige for mine egne sager at jeg nok bruger godt 15 min. med læsning af div. ting fra en bruger før jeg udsteder en advarsel.
    Hvis vi får mange udstemmer er der ofte en grund men engang imellem er det bare en hetz mod en bruger og det er ret nemt at spore.
    Så jeg kan ikke nikke genkendende til det billede du beskriver af vores arb. desværre. Om vi har lavet en fejl i lige præcis din brors ene tilfælde kan jeg ikke udtale mig om.

Mvh. A

• #12   31. jan 2006 Well, det bliver jeg mere og mere overbevist om, hvis i ikke ene og alene går efter folks ud stemmer, fordi de fleste har sikkert stemt ham ud før de har læst hele tråden igennem.

Men altså ingen større skade sket, bare en bruger mindre. Der er ingen der gider betale 20 kroner for at oprette en profil hvis han føler sig uretfærdigt behandlet.

Men ja der er kommet mere styr på alle de små drenge der har hygget sig herinde indtil for ganske nyligt.

• #13   31. jan 2006 Din holdning kan jeg ikke lave om på. Jeg kan kun tale for mig selv og sige at det aldrig ville blive en måde, jeg kan stå inde for. Hvis jeg finder et tilfælde hvor jeg har glemt en mail til brugeren så er det en forglemmelse.
    Når en bruger har fake mailadresse modtager de aldrig hverken advarsler eller mails om frysning men det kan vi af gode grunde ikke tage os af.

Mvh. A

• #14   31. jan 2006 Jeg tilslutter mig at dette ikke er et forum til politiske udmeldinger. Dette fremgik vist også tydeligt af mine indlæg i den tråd der belv slettet. Dette mener jeg faktisk, at Bilgalleri burde nedskrive i fundatsen, i stedet for blot at nævne racistiske indslag m.m. - så er ikke nogen mulighed for at "tolke" udlægningen.

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig at man omgående slår ned på de til tider lidt for hektiske diskussioner og udmeldinger.

• #15   31. jan 2006 Ja, hjælpeadmins er guld!

I gør et godt stykke arbejde, og det er vand på min mølle, at tonen bliver højnet bare en halv oktav herinde!

• #16   31. jan 2006 Johansen 1 -

Admins burde derudover også håndhæve 'loven' på bilgalleri overfor folk som bruger sitet som en stor markedsplads.
    Med det mener jeg, at folk som er her med hovedgrund at opkøbe og derefter sælge biler.

Alene det er ikke så slemt, da man jo bare kan kigge den anden vej, men når man som du skruer km-tallet tilbage og gør diverse andre usmagelige ting, så vil jeg da helt klart mene at det en ret stor advarsel er på sin plads.

Kommentér på:
ros til hjælpe admins=)

Annonce