{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3M Solfilm !
  • #1   18. aug 2011 3m mærket sidder på det "parpir" filmen sidder fast på ! smiley

• #2   18. aug 2011 Nåår (:

men hvor kan man købe det sys ikke rigtig at kunne finde det nogle steder (:

• #3   18. aug 2011 eller hvis der er andre alternativer til en god solfilm så sig endelig til (:

• #4   18. aug 2011 abc autoteile i flensborg har en god solfilm til billige penge. Koster 250 for 3 x 1m mener jeg. Har brugt det til alle mine biler.

• #5   18. aug 2011 3m er ganske rigtigt noget af det bedste på markedet, men prisen er også der efter. Som privat kommer man hurtigt af med 1000,- for 3m solfilm til en hel bil. Det holder bare ikke.
    T-hansens er totalt umuligt at arbejde med, kæft noget hø! Ser det en varmepistol krøller hele pisset, det er så godt som umuligt at ligge på, jeg har i hvert fald opgivet det.
    Den gyldne middelvej er som jeg nævner, abc-autoteile i tyskland. Deres solfilm er billig og af god kvalitet, ikke det bedste, men nemt at arbejde med og giver et glimrende resultat der holder i et par år. Til den pris er jeg i hvert fald fuldt ud tilfreds. Se mine biler og fortæl mig om du kan se forskel på det og 3m. (Husk på det er lagt i af en hjemme ammatør).

• #6   18. aug 2011 Tak for de gode tips (: vil da lige kigge lidt nærmere på det der i tyskland som du nævner for filmen ser ganske udemærket ud på dine biler det skal du da lige have en smule ros for (:

• #7   18. aug 2011 Tak. Syntes nu også jeg er sluppet godt fra det. Det har taget øvelse og en god portion tålmodighed, at få det til at ligge som jeg kan gøre det nu. Hvis det er første gang du kaster dig ud i det skal du for det første nok købe mindst 2 ruller, og for det andet ikke regne med at det bliver perfekt.

Husk også at solfilmen kun kan krympes på den lange led. Alle fingre/boble, skal altså være for oven eller neden. (Afhængig af hvordan du vender det selvfølgelig). Du kan købe en varmepistol billigt i harald nyborg (Det er den jeg bruger), og se så gerne et par videoer på youtube inden du går i gang.

That is all. Så er det bare på med tålmodigheds vanten og bruge en hel søndag på det. smiley

Når først du har lidt øvelse er det faktisk rimeligt nemt.

• #8   18. aug 2011 jh.solfilm . > Det er rigtigt, men nu er det jo ikke fordi det er en videnskab. Det kræver lidt øvelse, og når han er på sin tredie rulle skulle det gerne begynde at se ordentligt ud. Syntes bare han skal have opbakning til at springe ud i det, hvis han har mod på det. Med den solfil jeg omtaler her kan han jo fucke det op mange gange og stadig spare penge, plus han får en erfaring der er guld værd.

• #9   18. aug 2011 Heh det er ikke til poloen den er solgt ;D

Det er til min nuværrende bil som er en golf 2 (;
    og har en makker som holder et vågent øje og kommer med gode fif og rettelser når jeg skal sætte det i da han har prøvet det nogle gange (;

• #10   18. aug 2011 heh ja kan godt se det .
    men en golf er ikke en bil med mangle underlige kurver det er som regel ligetil at lave en golf .
    men som man normalt siger så er det øvelse gør mester eller hva det nu hedder (;

• #11   18. aug 2011 OKay (: tak for det gode råd (:

• #12   18. aug 2011 Jeg har lagt solfilm i en del biler, flest opel, et par vw og en enkelt peugeot. Jeg har prøvet både st. car. og sedan.

Nej, jeg har ikke prøvet en 307, men hvis du kan lære det, så kan jeg også. Simple as that! smiley Det er altså ikke raket videnskab.

Kommentér på:
3M Solfilm !

Annonce