{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af Solarplexius special-solfilm??
  • #1   23. aug 2011 ja det ser jo nemt ud men lige det med at montere det på side ruder der kan åbnes... ville godt vide om det virker :S

• #2   23. aug 2011 de går ikke med ned...

• #3   23. aug 2011 Hvis der er det mindste lim i de plader så bliver det ikke godt. tæmker på støv og så mange andre ting.
    Min mening er nok det ligner noget fra t-hansen.

• #4   23. aug 2011 Nu har jeg siddet og kigget på prierne. så ville jeg helt klart hellere have solfilm i og tvivler ikke på det det også bliver bedre.

• #5   23. aug 2011 Hansen(solfilm) . >> Nu tjener du så også selv på solfilm, fordelen ved det andet er dog at det er nemt at sætte i og tage ud igen. Samt det er en ekstra plade der bliver lagt på bag ruden, så der ingen problemer med bobler eller lignende.

Den dag du kan tilbyde special-tilpasset solfilm, som folk selv kan montere, uden brug af specialværktøj, og uden garage, og uden at skille noget ad, så kan du konkurrere med det produkt.

Solfilm kan helt sikkert blive bedre, men det er besværligt, og næsten umuligt at gøre ordentligt hjemme i indkørselen.

Men det helt optimale er original-tonede ruder fra fabrikken (det har min bil). Der er ingen bobler, film eller andet.

• #6   23. aug 2011 Brian: Nu tvivler jeg slet ikke på de nok laver den del penge på det.

Men en bag rude 700 kr. det kan jeg gører billigerer.

Tror ikke du skal tage den plade ind og ud det kan den slet ikke holde til samt så vil jeg gerne se hvordan den ser ud om eks 2 år.

jeg syntes bare det er en dyr t-hansen løsning. samt nu tager min film også uv stråler tror du de gør siden de ikke skriver noget om det ???

• #7   23. aug 2011
    Hansen(solfilm) . >> vil du sætte solfilm i en stationcar med 7 ruder bag b-stolpen, for 1550 kr, hjemme hos kunden (deres priser er incl. fragt).

• #8   25. aug 2011 det er sgu da alt for dyrt det der... så hellere rigtig solfilm monteret prof det kan man da få til samme pris..

• #9   26. aug 2011 Peter N >> Hvor får du det monteret til samme pris? Altså MED regning.

• #10   26. aug 2011 Brian: har hørt de har gips plader i silvan hvis du vil gøre det selv lidt billigere og du kan da godt få en kvittering med der fra. nok samme resultat at kigge ud af.

• #11   26. aug 2011 Hansen(solfilm) . >> Du lyder godt nok desperat, det virker som om du føler dig truet af et nyt produkt. Men hvis dit arbejde er så meget bedre, så vil det heller ikke være noget problem at sælge det.

Jeg kan ikke udtale mig om hvordan det er at se ud af, før jeg har set det i brug.

Men en kollega har bestilt et sæt, så må vi se.

Ps. Jeg selv har fabrikstonede ruder.

• #12   31. aug 2011 Det er en rigtig gammelt produkt det der. Det er aldrig rigtig slået igennem. Det der gør det smart, er at de nemt kan sættes i og tages ud igen.
    Dog trist de ikke kan rulles med ned, så ingen frisk luft bag fra. De ligger ikke helt op af glasset, så super godt ser det ikke ud, når de er monteret. Har set et enkelt sæt der var begyndt at slå revner i kanten og var blevet helt skørt i matrialet efter 1,5 år.
    Men er man til den nemme "gør det selv" løsning er det vejen frem.
    Dog ser det ikke ud til at det er noget der stjæler kunder fra os der arbejde med solfilm.

Kommentér på:
Montering af Solarplexius special-solfilm??

Annonce