{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

Opel Astra G - et godt køb??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har fået tilbudt en ny (gammel) vogn, og har i den forbindelse nogle spørgsmål.

Det drejer sig om en Opel Astra G, første indregistrering september 1998. Den har en Ecotec 1.6 16V motor, som har gået 218.000 km. Bilen er generelt meget flot, med enkelte bobler på venstre bagskærm, men er ellers pladret ind i den grad, med undervognsbehandling overalt. Den starter og kører godt, uden nogle mislyde overhovedet, og man kan ikke mærke at den har gået 218.000 km.

Det er en Opel-mekaniker som har købt den til sin far af det værksted han arbejder på, men faren kunne af en eller anden grund ikke overtage bilen, og han har derfor været brændt inde med bilen i et stykke tid. Derfor kan jeg også få den ekstremt billigt, og det er virkeligt et godt tilbud (ca. halv pris i forhold til hvad de står til på den blå). Bilen er dog uden plader, og jeg skal selv sørge for indregistrering. Den er sidst periodesynet 10 måned 2010, og han vil gerne garantere at den går igennem uden problemer til næste syn.

Mine spørgsmål er så…

Nogle specielle punkter, man skal kigge efter på sådan en vogn ud over det sædvanlige – tandrem osv.???

Hvis pladerne har været hevet af, skal den så til syn inden der kan kommer nye plader på???

Er registreringen med i de 1200-1300,- som et sæt nye plader koster, eller kommer der flere gebyrer på???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel Astra G - et godt køb???
Kommentér på:
Opel Astra G - et godt køb???

Annonce