{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes 300 D.
  • #1   29. aug 2011 Hvis du har adgang til lift eller grav tager det 10 15 min at skifte en bagfjeder

  • #2   29. aug 2011 bare du er ops på at den er dyr i vægtafgift og den er multimegameget sløv

  • #3   29. aug 2011 Bag fjederen er nok det mindste problem på den bil det.

    Hvis det ku friste har jeg en 250turbo diesel i væsentlig bedre stand men stadig billig.

    Du kan smide pm hvis dethar interesse.


  • #4   29. aug 2011 Jeg kører selv i sådan en, og det er sgu en dejlig gammel bil.

    Fjederen er ikke svær at skifte og stumper koster ikke meget til dem.
    Vær dog obs på, at den kan ske at være meget rusten steder du ikke kan se udefra..


    Hvis den er vejet ned til under 1500 kg egenvægt, koster den 8520 om året i vægtafgift inkl afgift for manglende partikelfilter....hvis egenvægten er 1501 kg og opad koster den 11240 om året...

    Og den er dyr i ansvarsforsikring (4200) , og nej, det afhænger ikke bare af anciennitet.
    Den er dobbelt så dyr i lovpligtig forsikring som de andre køretøjer jeg har/har haft, for så snart selskaberne på forespørgsel giver en ca pris på en ansvarsforsrikring og de siger "sådan ca 1800-2500, alt efter model...hvad er det for en bil", ja så stiger den pludselig til 4000+

    **og den er multimegameget sløv***
    Nej, det er den bestemt ikke, den har 113 hk og er rimelig hurtig i forhold til så mange andre dieselbiler hvis man lige undtager nye tdi, cdi o.s.v.....men det er selvfølgelig heller ikke en racer



  • #5   29. aug 2011 okay tak for svarene, egenvægten har jeg fået oplyst til 1375 og total 1950. Hvorfor tager de 4200 i ansvar? må jeg heller lige få undersøgt.

Kommentér på:
Mercedes 300 D.

Annonce