{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Spørgsmål vedr. Toledo/Leon 2001 {{forumTopicSubject}}

-1 Hvor finder jeg et sted at føre et strøm kabel ind i kabine fra motorrum? Det er en toledo tdi fra 2001. Har stået og kigget lidt men kan ikke rigtig se nogen steder hvor man kan.
-2 Jeg tror ikke min elbagrude virker, der forsvandt intet dug i morges. Sikring er ok og kan se på lyset at det lige dæmpes et split sekund når man tænder den så der må være hul igennem ville jeg mene. Hvad kan det være?
-3 Hvor længe skal der gå før man starter bilen ved kold start efter man har sat tænding på?
-4 Hvilket armlæn passer i min bil? Kan se at der er 2 skrue huller lige der ved askebægeret bagi.
-5 Hvordan piller man gearknop og manchet af? De ser ret slidte ud.
-6 Den knap ved siden af AC knappen (den til åbne og lukke for frisk luft) reagere ikke når man trykker på den. Nogen der ved hvad der kan gøre?

Håber i kan hælpe lidt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål vedr. Toledo/Leon 2001
  • #1   31. aug 2011 1 - Strømmen trækker du i venstre side af bilen. Følg org. ledningerne fra batt. Så finder du vejen.. Du skal have plasten af unden rat.
    2 - Ledningen kan være slidt/knækket i mellem bil og bagklap.
    3 - Ved diesel? Til forvarme sumpolet forsvinder.. Sevlf
    4 - Et org. armlæn.. Som ikke sidder ved askebægeret.. Men der skal skæres ned oven fra og monteres et alu-konsol..
    5 - Godt spørgsmål......
    6 - En sikring? En død el-motor..

• #2   1. sep 2011 2- Frem med voltmeteret og mål.. Hvis du kan se lyset dæmper når du trykker på knappen, så virker den også. Det er jo tegn på ampereforbrug.
    5 - Den nederste cm af gearknoppen kan drejes og så kan den løftes oven af. Det er en slags lås.

• #3   1. sep 2011 6 - prøv og drej på den kontakt der styre luftstrømmen, den skal sende luften ned til fødderne for at du kan tænde den knap, da den suger det luft der skal cirkulere ind oppe ved forrudden..

Kommentér på:
Spørgsmål vedr. Toledo/Leon 2001

Annonce