{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.962 visninger | Oprettet:

aldrig prøvet noget lignende? hjælp/råd søges {{forumTopicSubject}}

det drejer sig om min Peugeot 406 3,0 v6.
igår efter jeg havde kørt hjem fra træning, kørsel på 10 minutter, så parkere jeg bilen som altid, og går op i lejligheden. oppe fra lejligheden kan jeg se bilen ryger/damper lidt fra motorhjelmen men jeg tror bare det er fordi motoren er varm og at det fordi det er koldt uden for (det var 13 grader udenfor) så jeg tænker ikke rigtig over det. senere på aften da jeg skulle ud til en, var der ikke strøm i bilen, jeg åbner op for klappen, så kan jeg lugte brændt, så for jeg kigget lidt, så kan jeg se at det ene bremserør der går fra ABSboksen og ud til højre dæk (kaliber) er helt hvidt ( mine bremserør er normale sorte) det har simpelt kogt/brændt over.. og det er kun den ene der er sådan, de andre fuldstændig som de skal være.¨det skal også siges batteriet også var dødt. aner ikke hvorfor.

men nu har jeg fået startet bilen, men bremse padalen er blød, man kan trykke den helt ned uden noget modstand, og der er ingen utætheder i systemet ( den har ikke mistet noget bremsevæske).. og jeg har haft bilen på tester, den viser ingen fejl smiley

nogler der har prøvet noget lignende? i må meget gerne komme med nogle forslag/ideer for hvad det kan være..

jeg er bange for det er absboksen, men jeg håber det ikke, for det er en dyr sag.. og hvordan ved man om det er den?

i må meget gerne hjælpe

- ¨på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aldrig prøvet noget lignende? hjælp/råd søges
Kommentér på:
aldrig prøvet noget lignende? hjælp/råd søges

Annonce