{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.236 visninger | Oprettet:

Fornuftigt tilbud golf 6 {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter en fabriksny bil og valget er faldet på en golf VI 1.6 TDi Highline.BMT

Jeg har spurgte forskellige forhandlere om et tilbud og har fået mange forskellige priser tilbage. Den billigste jeg har fået lyder på følgende:

Bilens pris incl. reg. afgift kr. 295.998,00
Fabriksudstyr kr. 66.500,00
Service-rep.aftale 36 mdr. / 60k.r0.00 km 999,00
- Special rabat kr. -20.000,00
Lev.- indreg. omkostninger kr. 3.680,00
Samlet pris incl. moms kr. 347.177,00

Ekstra udstyr:

W14 DK-PAKKE kr. 5.000,25
9Q4 KØRECOMPUTER "PREMIUM" (M. FARVEDISPLAY) kr. 4.236,75
9VE DYNAUDIO "CONFIDENCE" SOUND TIL RCD & RNS SYSTEMER kr. 11.258,25
PXH XENON-LYGTER M. LED KØRELYS OG DYNAMSIK KURVELYS kr. 30.298,25
W46 TEKNIKPAKKE (HIGHLINE) kr. 9.998,25
2T2T DEEP BLACK PERLEEFFEKT kr. 5.700,25

Synes ikke at rabatten lyder af meget taget i betragtning af det udstyr der er tilvalgt smiley Det skal lige siges at jeg først bad om et tilbud kun med Dk pakken og teknik pakken samt sort metal lak. Her lød tilbuddet så på:

Bilens pris incl. reg. afgift kr. 295.997,25
Fabriksudstyr kr. 20.700,75
Service-rep.aftale 36 mdr. / 60k.r0.00 km 999,00
- Special rabat kr. -14.409,00
Lev.- indreg. omkostninger kr. 3.680,00
Samlet pris incl. moms kr. 306.968,00

Spørgsmålet er så burde jeg ikke som minimum kunne få en special rabat på 25.000,- i og med der snart er en golf 7 på vej til juni 2012

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fornuftigt tilbud golf 6
  • #1   6. sep 2011 Hvis det er 5.000 der adskiller dig og den bil, så burde du måske kigge efter noget meget billigere smiley

• #2   6. sep 2011 Jeg syntes ellers det lyder som et udemærket tilbud...

Du skal jo tænke på at du allerede får en god rabat på serviceaftalen de har kampagne på lige nu. Det er faktisk en god rabat i sig selv.

Jeg tror umiddelbart jeg ville slå til..

• #3   6. sep 2011 Fordi der nok er for dobbelt så meget ekstraudstyr kontra det første tilbud jeg fik, + jeg har læst forskellige indlæg på nettet at ved køb af ny bil er der mange som har opnået en rabat på omkring de 25.000-30.000 ved køb af en bil til ca. 350 k

Derfor spørger jeg blot om man ikke kunne tilluske sig noget mere rabat.

• #4   6. sep 2011 HARTMANN >> Han har allerede fået 20.000 kr i afslag, en del af det er nok leveringen smiley

Vi skal jo huske at en del af prisen på bilen er registreringsafgift og moms, og der er meget lidt man kan pille ved...

• #5   6. sep 2011 Synes egentlig også at leveringen burde være fratrukket så det er alt inkl. for så vil jeg mene at det bedre kan svare sig, + at mange forhandlere plejer da også og sælge det med alt inkl. Skal lige siges at det er ved smc biler.

• #6   6. sep 2011 Nu er det jo ikke ligefrem de sidste modeller der er på vej. Den næste Golf er ikke engang præsenteret endnu, så jeg tror ikke vi ser ny Golf før tidligst modelår 2013, det vil sige tidligst til August næste år.

Så nej de er ikke desperate.

Derudover er der meget forskel på hvilken bil man køber, og du skal helt sikkert huske at regne rabatten på den service aftale med.

• #7   6. sep 2011 det er da en ok handel. dog ville jeg ALDRIG købe en 6´er . det er en golf 5 platform, og ikke udviklet siden 2004.. og ja det er en pæn bil. men hvorfor ikke vente til 7 eren kommer??

du står med et enormt værditab når den lander - da den bliver lanceret meget billigt for at konkurrere med de ford/opel modeller der kommer sideløbende.

men hvis det er en bil du vil ha 6-10 år det jo lige meget..

men personligt ville jeg ikke købe den af den enkelte grunde så som det er en faceliftet G5 .. hvorimod g7 er en helt nyudviklet platform..

vh Casper

• #8   6. sep 2011 Nu er SMC Biler kendt for faktisk at sælge bilerne med underskud (og nogle steder ripper de så folk ved service efterfølgende)

Det er i hvert tilfælde hvad flere har oplevet hos SMC i Herning. Så jeg tror ikke prisen er helt ved siden af.

Du skal bare sætte pris på at de viser dig udregningen af prisen.

• #9   6. sep 2011 Casper W >> Der er en del udvikling i mellem Golf V og Golf VI, men korrekt, der er ikke en 100% ny model. Dog er der rigtig mange forskelle, som jeg helt sikkert ville vælge Golf VI fremfor Golf V.

Jeg var dog selv ved at købe en Golf VI, men samtidig kom den nye Polo, og jeg havde ikke brug for pladsen, så jeg valgte den. At den så også var 120.000 kr billigere og en helt nyudviklet bil, gjorde valget lidt lettere.

Men hvis man skal bruge pladsen jævnligt, så ville jeg købe en Golf VI.

• #10   6. sep 2011 Casper W: Kan ikke fordrage designet på 5'eren og har set sneak billeder af 7'eren og den siger mig heller ikke noget så derfor bliver det 6'eren men det er også sagen udvedkommende blot det er en bil som jeg selv er tilfreds med smiley

Brian D: Tilbuddet jeg har fået er hos smc i højbjerg, har dog også haft kontakt med ham i herning som skrev at når jeg havde fået indhentet tilbud vil han gerne kontakte mig for et endnu bedre tilbud, har skrevet til ham men ikke hørt noget fra ham i en uge endnu :S

• #11   6. sep 2011 Jeg havde nu gået efter en Astra J, Opel forhandlere er nooget nemmere at forhandle rabat med en VW forhandlere..

Men jeg er også Opel mand, og har aldrig haft gode erfaringer med VW..

• #12   6. sep 2011 få et sæt vinterdæk med i prisen, så ville det være fint smiley

• #13   6. sep 2011 nu ska jeg ik blande mig eller noget, Men den nye jetta, er den ik i samme prisklasse ? tænkte bare at få noget de andre ik rigtigt har ?! smiley

• #14   6. sep 2011 Beebop K: Go pointe! Tænkte det samme!

• #15   6. sep 2011 ja for den er faktisk rigtigt rigtigt fed smiley !

• #16   6. sep 2011 Koster xenon lys virkelig 30 lange? smiley Holy #)=?"#!

• #17   6. sep 2011 du for ikke høj rabat hvis du har snakket med dem over mail.. du skal ud i butikken...

jeg ved ikke om du har været i butikken eller mail, det skriver du ikke noget om?

• #18   6. sep 2011 Verdensmanden*
    tror det er det der kurvelys der gør det så dyrt plus lys justeringen som den ikke behøver uden xenon

• #19   7. sep 2011 Beebop K >> Jetta'en er nogenlunde samme prisklasse, og den er ret fed, men den har nogle ulemper, bl.a. kuffertknusere i bagagerummet (det havde den gamle Jetta ikke).

Jeg ville nok også vælge Golf VI smiley

Anders G >> Så er vi to, jeg ville heller ikke handle hos SMC, men 10% så har du vist også fået rigtig meget udstyr. Det lyder ikke helt realistisk.

Luca J >> Det er bare en skam sådan en Astra taber så meget i værdi, og er nærmest umulig at komme af med som brugt, uden at tabe helt vildt meget. Naboens Astra Turbo (st.car.) ser nu godt ud, men jeg ville stadig hellere bruge pengene hos VW.

Peter C >> Forvent ikke svar fra SMC i Herning over mail, det er de rigtig dårlige til, de kender generelt ikke til kundeservice.
    Da jeg kiggede på bil hos SMC i Herning, ville de ikke engang regne en pris på en Polo (dengang 9N3), det eneste han var interesseret i var at vise mig biler i prisklassen under 50.000 kr, samt et tilbud de havde på en subwoofer og forstærker. Trods det at jeg endte med at købe en helt ny bil et andet sted.

Kommentér på:
Fornuftigt tilbud golf 6

Annonce