{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

106 GTI eller Saxo VTS 16v?? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer stærk at købe en af disse 2 biler når jeg får nogle penge mellem hænderne igen. Men er det NØJAGTIG samme bil, eller har de forskellige fordele og ulemper? Gerne nævn diverse fordele og ulemper ved dem. Jeg hælder mest til saxo'en, men ved sgu ikke helt. Og hvilken er dyrest i forsikring? De har jo begge 120 hk. Hvilken af dem er bedst/mest holdbar? på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  106 GTI eller Saxo VTS 16v??
  • #2   17. sep 2011 hvorfor ikke? ja de er ens teknisk

• #3   17. sep 2011 Hvorfor ikke? Hvis en af dem er betydelig dyrere i forsikring, så vil jeg lige overveje det igen. Jeg ved ikke om forsikringerne ser forskelligt på det mht. om den hedder GTI eller VTS. umidlbart kunne jeg godt tro at gti'eren var lidt dyrere.

• #4   17. sep 2011 og mekanisk hehe, har selv haft en saxo vts, den var jeg glad for, så det er vel mest en smagssag om man er til gti eller vts

• #5   17. sep 2011 Det er stort set samme bil begge to. Delene er ihvert fald de samme i store træk... Er dog hvilket design man hælder mest til. Jeg ville nok tage en Peugeot da designet faldet bedst i min jord. Saxo'en bliver først pæn efter 2001/2002 efter min mening...

• #6   17. sep 2011 i gamle dage var vts 16v meget billigere i forsikring da den jo ikke har det forykte GTI i navnet.
    Da jeg købte min vts 16v, dengang den lige kom på markedet, kostede den nærmest ingenting i forsikring

• #7   17. sep 2011 Per R: Er motoren også den samme? Ved godt de har det samme antal hk, men er motorerne forskellige i de to modeller?

• #9   17. sep 2011 Sten P: Det var lige nøjagtig det jeg havde i tankerne. vts er jo netop ikke ligeså kendt som gti.

• #10   17. sep 2011 Jeg spørger sgu da ikke efter en pris? Jeg spørger hvilken der er dyrest at forsikre. Jeg tror sgu ærlig talt ikke det er så individuelt om gti'eren eller vts'eren er dyrest. Jeg ved sgu da godt jeg ikke kan spørge om forsikringspriser på bg. Utroligt du ikke fatter et simpelt spørgsmål

• #11   17. sep 2011 kom nu med noget input om bilerne istedet Morten s ! eller skal du bare være på tværs ? Ja de er ens, men tit bliver gti'ern rullet til ca. 130-135 stykker standard, hvor vts ligger tættere på de opgivet heste, kan ikke huske hvorfor, men det ved de sikkert på hi-speed.dk

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #12   17. sep 2011 Morten S hvorfor bruger du overhovedet tid på at skrive når du ikke kommer med noget brugbart.

• #13   17. sep 2011 Per R: Jeg takker mange gange. Tror lige jeg vil tjekke hi-speed ud i så fald. smiley

• #15   17. sep 2011 Da ikke hvilken en af dem som dyrest? Det er jo det samme som hvis jeg spørger om en golf 3 1.8 cl er dyrerer at forsikre end en mitsubishi galant 2.0 f.eks. Jeg spørger jo ikke om en specifik pris, men blot hvilken der er dyrest. Det er også lige meget. kan høre at vi snakker forbi hinanden, så den her samtale får vi nok ikke så meget ud af. smiley

Kommentér på:
106 GTI eller Saxo VTS 16v??

Annonce