{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Dusør gives (indbrud i biler i karise) {{forumTopicSubject}}

Indbrudene er sket i tidsrummet 14.10-14.45 på parkeringspladsen ved karise kirke.

Det er gået udover 5 biler som enten fik knust bagruder eller sideruder.

Der blev stjålet en masse bryllupsgaver som jo så manglede senere på dagen.

Gaverne er bare "døde" ting, men det at man kan finde på sådan noget, det er noget forbandet svineri.
Der blev i aftes fundet diverse tøj osv fra indbrudene på en rasteplads ved Hårlev.

Jeg vil gerne have fat i evt vidner eller endnu bedre, dem der har gjort det! Så kan du komme med oplysninger der fører til at jeg kan få fat i de mennesker, så er der til at starte med 5000 kr kontant.

Har du dem med i stykker i, så der dobbelt op.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dusør gives (indbrud i biler i karise)
  • #1   18. sep 2011 Føj jeg hader de svin!!!!

Min ven har også lige fået futtet sin bil af i Næstved, ej hvor bliver man sur!!!!

• #2   18. sep 2011 Kæft hvor surt mand!!!! Bard lige som info. Så når i ringer til jeres forsrikring og melder skaderne. Så husk at sig hvor mange biler det gået ud over. For så går det ind under masse herværk så så skal man ikke betale selvrisiko ikke det gør en i godt humør igen men det kan vel hjælpe lidt

• #3   18. sep 2011 Sur er ikke ordet...

Og igen, Politiet havde ikke tid til at komme og dagen endte så med at bære præg af hvad der var sket..

Sku synd det skulle sætte spor på en god vens bryllup.

• #4   18. sep 2011 Ja der findes satme mange sørgelige mennesker i dagens danmark... Fandme trist.

• #5   18. sep 2011 Thomas P: Har allerede været inde og læse på det. Mit problem er så at jeg købte Audien torsdag og derfor ikke har omregistreret den endnu.

Bagruden er knust og bagklappen, begge skærme og bagkofanger er ridset. Det løber ret hurtigt op alligevel

• #6   18. sep 2011 ærgeligt man ikke lige fik fat i dem, med fingrene i kagedåsen...

så ville selskabslegen da være på plads, med at stikke dem en flad hist og her resten af aftenen, mens de var bundet fast ude på toiletterne... se det kunne være fedt..

• #7   18. sep 2011 Sten P: Der var en af gæsterne som var ude i en af bilerne undervejs, og så en bil holde. Men han tog hverken nr plade eller andet, og så er det jo ikke let

• #8   18. sep 2011 Kommer selv på egnen skal nok høre lidt efter rundt omkring jesper om der er nogle der får snakket oversig.. kan du evt smide en PB med de ting der er blevet stjålet..? bare hvis man får dem tilbudt endag.

• #9   18. sep 2011 Det kan jeg skam gøre her.

Fra min blev der stjålet:

2 pakker Grand Cru Isaietter
    1 Eva solo vand karaffel i 1 liters.

Fra mange af de andre gjorde Grand Cru sig også for en del samt GPS´er og Iphone 4 var der vist også en enkelt eller to af.

Gaverne betyder ikke så meget, der kan købes nyt. Men de der har gjort det skal straffes for at have ´ødelagt´ en ellers god dag for min kammerat. Jeg betaler hellere end gerne for at få rettet lidt op på det.

Og ja, jeg vil rigtig rigtig rigtig gerne lave lidt om på nogle knæ, ansigter og fingre

• #10   18. sep 2011 Jeg bor selv i Hårlev, skal nok høre om det er nogen herfra eller om nogen ved noget.

• #11   18. sep 2011 Lyder rigtig godt

Kommentér på:
Dusør gives (indbrud i biler i karise)

Annonce