{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

Bull Audio sub ? :) {{forumTopicSubject}}

Heej alle , jeg skal have udvidet mit bil stereo en smule , det er ikke noget der skal ofres VILDT meget i , men alligevel må det godt spille nogenlunde , (Det er kun til almindelig hverdagsbrug .)

Så mit spørgsmål er: Er bull audio noget værd ? har set carsound snart får deres helt nye 2011 serie , og går lidt med tanken om at købe 2 af de nye bull subs , og en 4kanals og en 2kanals forstærker også fra bull , og så lave noget "bull audio tema" i bagagerummet ..

Men nogen der har kendskab til bull audio ? som ved om det er godt eller skidt ?

Simpelt spørgsmål så please , hold jer til det emne , istedet for at foreslå alt muligt andet , eller kritisere ..

Er bare interesseret i om det er noget der er værd at smide penge efter , er nybegynder inden for bilstereo , så det behøver ikke være konkurrence stereo jeg får ..

Har pt alpine 5,25" komponentsæt i fronten .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bull Audio sub ? :)
  • #1   23. sep 2011 Jeg kører med en 2 og en 4 kanals forstærker og et sæt 6x9" i et bette kabinet det spiller rigtig godt til prisen og jeg er bestemt ikke utilfreds. Sub samt resten af højtalerene er dog af andet mærke da BULL ikke havde noget 4" kombonentsæt dengang jeg skulle bruge det. Og subben var en jeg havde fra tidligere. Og af plads hensyn vil jeg gerne have en 10" sub i stedet. Så der er bull desværre ikke optimalt da de ikke har en sådan i deres program,

I min anden bil har jeg et 525 kombonentsæt fra BULL og det spiller fantastisk. De blev egentlig monteret som et forsøg da bilen ikke er født med nogen form for anlæg.

• #2   23. sep 2011 køre rundt med 6x9'erne og har gjort det i over 2 år...
    spiller squ godt når de får en forstærker i røven.. smiley

• #3   23. sep 2011 Bull ER lavpris, men det er relativ god lavpris. Til prisen spiller det helt fint.

Min bror har bull i sin slæde og det kører nu altså kanon. Der er masser af bum bum og ok klang når det er.

Det er en fin måde at få mere power i sin bil for få penge.

Personligt ville jeg dog nok hoppe op i mellemklassen med noget rainbow eller lignende.

• #4   23. sep 2011 Bullaudio spiller så ringe.. hvis du har alpine foran, hvorfor så gå ned i kvalitet?

• #6   23. sep 2011 jeg har haft bull og var ikke tilfreds med det, men hvis du er helt nybegynder lægger du ikke mærke til forskellen, men tror du ska regne med at du har lyst til at skifte det ud om et års tid eller 2...

Kommentér på:
Bull Audio sub ? :)

Annonce