{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fartbøde Tyskland
  • #1   30. sep 2011 Jeg blev blitzet for 1½ år siden, og har stadig intet hørt...

• #2   30. sep 2011 1 ud af 1000 foto fælder bliver ikke sendt til udlandet hørte jeg engang

• #3   30. sep 2011 okay fedt smiley

• #4   30. sep 2011 Det danske og tyske politi arbejder ikke sammen dvs du får aldrig bøden.
    De skal stoppe dig i bil for at give dig en bøde.

• #5   30. sep 2011 Det er forkert hvad i siger, de tyske og danske myndigheder har et fremragende samarbejde, omkring det, og de fleste bøder bliver sendt.

http://www.eu-oplysningen.dk/nyheder/euidag/2011/januar/tyskeboeder/

• #6   30. sep 2011 Tror bare du skal se bort fra den bøde. Mig og en ven blev blitzet i kassel i april i år, og det har vi intet hørt for. Han kørete ca 130 i en 100 zone også.

• Kim S b
    Kim S b Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 134
    #9   30. sep 2011 Bev blitzet 3 gange sidste sommer på vej gennem tyskland, hørte aldrig noget. Og 2 gange i juli i år og har ikke hørt noget endnu.

Håber sgu ikke der kommer noget smiley

• #10   30. sep 2011 men men , man risikere, at skulle betale, hvis man bliver stoppet og de tjekker nummerpladen, og ser at der udstedet en bøde,

havde en kammerat, der havde en kæreste i Hamborg,
    han blev blitzet en del gange, for hastighed og for og køre over for sent gult.

han blev stoppet engang der ned i samme bil, og skulle betale de 3 bøder eller hvor mange der nu var,

før han fik lov og køre vider

• #11   30. sep 2011 noget andet er det koster ik en skid at blive taget slet ikke ligesom dk smiley

• #12   6. nov 2013 Ved godt det er en gammel tråd, men prøver alligevel.
    Har idag fået et brev fra skat, omkring de har fået en henvendelse fra en tysk politi kreds. De har i den forbindelse udleveret alle mine oplysninger smiley
    De henvender sig fordi min bil er blevet registreret til at køre for stærkt d.13/7 2013.
    Det kan godt passe da vi var på vej til italien.
    Nogen der har prøvet det før??
    Hvad sker der så her fra??
    Nogen som kender bøde taksten, hvis man feks køre 175 km i timen, hvor man må køre 90 ( i kassel bakkerne )
    Hmm, bliver nok dyrt.
    Men sådan er det jo..

• #13   6. nov 2013 Marianne B:

De henvender sig kun hvis bøden er over 70 Euro.

Der sker de, at oplysninger bliver udleveret til den Tyske delstat, hvor du har kørt for stærkt, også sender de bøden ud derfra med beløb og omkring hvordan og hvorledes mht betaling.

mvh Lars ( som tilfældigvis arbejder ved SKAT )

• #14   13. nov 2013 Marianne B, jeg har netop oplevet det samme. Min bil blev blitzet i Kasselbakkerne med 129 km/t i en 100-zone. Så jeg, ejeren, har fået et brev fra skat.

Nu har jeg så også modtaget et brev fra den tyske politikreds, hvor jeg for lov at angive justeringer eller korrektioner til forholdet, som skal sendes tilbage til Tyskland inden en uge. Nu er jeg ikke verdensmester i tysk, så jeg er ikke helt sikker på jeg forstår indholdet. Jeg går ud fra du har fået et lignende brev?

Kommentér på:
fartbøde Tyskland

Annonce