{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Claus S
Claus S
Tilmeldt:
18. aug 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Audi A4 køb.. {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lidt af et problem som jeg ville høre om der er nogen af jer der kan svare på..

Jeg har fundet en Audi A4 som jeg har fundet hos en privat sælger.
mit spørgsmål er.. kan man få en bilforhandler til at købe den af privat sælger og så sælge den videre til mig med en finasering? Hvor de self skal tjene på det..

Det er sådan at jeg har de 40.000 selv, men skal låne resten eller "finasere" den.

Banken kan ikke hjælpe mig og ved ikke om et finaseringselskab kan gå ind og købe af privat sælger også?

Ja, håber der er en der kan svare smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 køb..
  • #1   2. okt 2011 der er nok en grund til banken ikke vil låne dig pengene

  • #2   2. okt 2011 hvor dyr er bilen

  • Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #3   2. okt 2011 Jørgensen det er der.. dels noget med mit andels lån og at bilen er fra 02.. og derudover har Mc.
    Kan sagtens betale de afdrag og hvad det koster, men der er self nogle grunde.. (men nu er det jo ikke det at mit spørgsmål gik ud på)

    bilen koster 98.000 kr



  • #4   2. okt 2011 Tror ikke det bliver nemt af finde en forhandler der vil det, for han skal jo give garanti på bilen.

  • #5   3. okt 2011 så tror jeg heller ikke det kan lade sig gøre,der må være en god grund til at banken ikke vil låne dig penge

  • Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #6   3. okt 2011 Forstå nu at jeg er kredit værdig og at jeg godt kan låne penge hos et finaseringselskab, men at den bil jeg vil købe er fra en privat, det da klart at de kun vil låne gennem en evt. bilforhandler.
    Har tjekket op på det og kan godt låne penge, men problemet er at jeg vil have bilen gennem en privat..

    Men ja Morten B det er det jeg også frygter smiley


  • #7   3. okt 2011 en forhandler vil jo også tjene 25k på bilen med garanti osv

  • Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #8   3. okt 2011 det jo ikke sikkert.. da jeg på et tidspunkt var inde ved enghave motor (mc-forhandler) ville han gerne købe en Gsxr 66 rr, ind til en pris på 110.000 men ville så sælge den for 117.000 til mig.. men ja det jo ikke en bilforhandler. smiley

    Jeg må jo prøve at tage ud og tale med nogle bilforhandlere


  • #9   3. okt 2011 kan du heller ikke få lavet en kassekredit i banken? Tænker nemlig at min bank er ikke særlig glad for lån, men ringer man og kalder det kassekredit, er de straks mere samarbejdsvillige..

  • Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #10   3. okt 2011 hmm det var måske værd at overveje.. men er det ikke pænt dyrt? måske ikke dyre ind at tage et hvilket som helst andet lån?

Kommentér på:
Audi A4 køb..

Annonce