{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda VS Seat (2 nye biler)
  • #1   3. okt 2011 Det er jo Skoda og Seats svar på VW's Up. Ligesom Seat også havde deres version af Lupo.

• #2   3. okt 2011 Samme bil som VW Up smiley

Seat Ibiza, Skoda Fabia og VW Polo er samme bil i bund og grund, de 3-4 mærker kører med samme motor, elektronisk, undervogn mv. Kommer samme sted fra smiley

• #3   3. okt 2011 Synes alligevel de ikk ligner hinanden.. Men de 2 der er jo nærmest identiske..

Men ved sku godt hva jeg vil vælge.. Det gir ikk street credit i en skoda haha smiley

• #4   3. okt 2011 Hvorfor have så meget imod Skoda ? smiley spørger bare..det er på inden måde en "dårlig" bil som man kender de gamle russiske udgaver af Skoda..før krigen var Skoda en utrolig god bil, russerne gav dem bare et utrolig dårlig ry.

Skoda idag ligger på højde med VW og Seat..Tager du bare oktavia og Passat 3C, så det samme undervogn, samme lednignsnet,samme motor, samme størrelse bil..men prisforskellen..den er kæmpe stor fordi der ikke står VW på den..men oftes er brugte biler..især skoda kørt meget pænere end VW'erne er..

Har aldrig nogensinde set et pumpedyse elemet gå på en skoda..aldrig.

De fejler virker intet, det er virkelig en pålidlig og billig bil idag i forhold til konkuranterne. Man kan jo få en Suberb som fra fabrikken er er fyldt med lækkert udstyr, og man for en bil jeg synes er meget flottere end andre biler i samme klasse, også starter den fra 300.000

Skoda er ikke hvad det har været..det er en kanon bil den dag idag ! smiley

• #5   3. okt 2011 Jeg ved godt det er det samme men vil hellere have der står Seat på den end Skoda.. smiley

Ligesom jeg hellere vil købe en Passat end en Superb smiley

• #6   3. okt 2011 Det da kun fordi det er posens forlænger at kører VW end Skoda:)

• #7   3. okt 2011 Eller "drillerier" smiley

• #8   3. okt 2011 Hvorfor fanden vil du hellere have en Seat, når kabinekvaliteten er på højde med noget japansk skrammel, og ikke skide godt som hos Skoda og VW?

• #9   3. okt 2011 Det er jo din mening smiley

• #10   3. okt 2011 Hehe nej, det er skam fakta. Gå ud og bank på instrumentbordet i en Seat Leon, og gør det tilsvarende i en Skoda Octavia. I Seat mærker du "av av hård plastik" og i Skodaen mærker du "uhm dejlig blødt" smiley

• #11   3. okt 2011 Knock knock who´s there..

• #12   3. okt 2011 Der er også forskel på instrument bordet i en alm Golf 6 og en Golf 6 Variant, det også hårdt og blødt smiley

• #13   3. okt 2011 må indrømme at seat´en mest ligner en ny model ad honda logo
    hvor i mod skoda´en mest minder mig om en smart og mercedes a-klasse
    røven ligner en forfinet udgave af den nye micra. flotter end nissan mirca´s røv men stadig ikke særlig flot. hvilket gælder både seat og skoda´en.. ville selv nuppe den nye aveo eller en aygo. måske VW´s UP da dens kabine ser super flot ud og enlig er en flot vogn. (selv om der er nogle småfejl jeg selv ville lave om på)

• #14   3. okt 2011 Octavia er ikke bygget over Passat undervognen, men en forlænget golf. Ligeledes er superb bygget på en forlænget Passat. Polo er så til gengæld bygget på en Fabia undervogn.

Kommentér på:
Skoda VS Seat (2 nye biler)

Annonce