{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Pug 406 2,0 aut.
  • #2   7. okt 2011 Ja jeg ved godt de er kendt for deres elfejl.
    Jeg har familie som har 406 og aldrig har haft problemer med den.

    Det er en 2004 og sidste model inden 407'eren kom hvis det gør en forskel?


  • #3   7. okt 2011 406'eren køre super fint og har ikke de store fejl, heller ikke el fejl. har selv ejet 2 stk. Det du skal kigge efter er rust ved a stolpen, hvor døren er skruet på " gælder modellerne op til 1999

  • #4   7. okt 2011 Okay tak.

  • #5   7. okt 2011 Jeg har ikke haft nogle problemer med min overhovedet i de 3½ år jeg har haft den.
    Kun sliddele og så en tandrem som der skulle skiftes for 3 mdr siden pga alder/km
    Jeg er i hvert fald ovenud tilfreds med min 406'er.

    Jeg er så også glad for at jeg har nogle kontakter rundt omkring og at jeg fik et godt tilbud med moms på montering af tandrem/vandpumpe for har været ved Peugeot med deres Gratis Synstjek og det koster sq knaster at få dem til at lave det.

    Eksempel: Skift af en styrekugle: 2894 kroner. (inkl sporing)
    Det fik jeg gjort selv (2 styrekugler, begge sider) 400 og så 300 til en 4-hjuls-udmåling....

    Og så ville de have en arm for at skifte andre småting. V-rem 650 kroner (den koster vistnok 150 for remmen) og tror det var 700 for skift af en stab-stang på et forhjul - dem købte jeg 200/stk selv og skiftede sammen med styrekuglerne når det hele var skilt ad alligevel og sparede mange penge smiley


  • #6   7. okt 2011 Jeg har kun haft problemer med min peugeot siden jeg købte den for et år siden.. Godt nok ikke samme model som du nævner, men det er fået mig til at afholde mig fra franske biler fremover..

    Det har været el-fejl, motorfejl og reperationer konstant.. Har hver dag skulle sætte mig i bilen og tænke, - Nå, hvad mon der så er galt i dag.?

    har en veninde der kører i en 306, der er altid en lygte der mangler.. som ikke bare er en pære der er sprunget, men det er altså HELT uden lys, og det er både for og bag det er galt.. Ser også konstant mange peugeoter køre rundt og mangle lys..


  • #7   7. okt 2011 Tak tak

Kommentér på:
Erfaringer med Pug 406 2,0 aut.

Annonce