{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 s16 hjælp {{forumTopicSubject}}

Har et problem med min s16, den kommer hele tiden med motor fejl. den siger fejl på indsugningsrør , kan det være pga mine andre knaster og alu indsugning?

og så har jeg dette problem også?
hej bilgalleri. nu det sket et pr gange og det ikke særlig sjovt.. Jeg starter bilen køre lad os sige 10 min , slukker bilen , så vil jeg starte bilen 30 efter vil den ikke starte, når jeg drejer nøglen om for at starte sker der intet og alle mine lamper går langsomt ud, som om der ikke er strøm på bilen... så går jeg ud og piller mit + til batteriet af og sætter det på og fra et pr gange. og når det gjort vil den gerne starte igen.. Hvorfor gør den det her?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206 s16 hjælp
  • #1   8. okt 2011 ?

  • #2   8. okt 2011 den motor fejl skal vi bruge lidt mere info på, hvad en tester skriver præsis ,gerne en Pxxxx kode . for den kan ikke lave fejl på indsugnings rør . den kan kun lave fejl på en føler , enten map sensor ,temp sensor lambda sensor osv ,

    fejl nr 2 kan tyde på dårlig forbindelse . rens polsko med en polsko fræser eller en fil . løsen stel punkt fra batteri til gearkasse og karosseri og rens dem med en stål børste ,eller sand papir.


Kommentér på:
Peugeot 206 s16 hjælp

Annonce