{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opbygning af drift bil... Kan ikke finde regler
  • #1   9. okt 2011 spørg Don Drift , eller nogle af de andre i driftforum !

• #2   9. okt 2011 Det er vidst forskelligt af hvilken klasse man vil køre i, mener ikke der kal være bur osv i en rookie f.eks.

• #3   9. okt 2011 Det er det jeg vil finde ud af

• #4   9. okt 2011 SD series var dem der havde det mest udførlige program.. men er nok lidt tabt på gulvet at bygge en bil der lever op til deres serie når de har aflyst den... så du skal nok starte med at finde ud af hvad det er du vil deltage i, og så bygge bilen efter det.. men skal du bruge inspiration er der jo meget at finde på dasu fx...

• #5   9. okt 2011 Rookie/proam der tjekker man nærmest kun om +på batteri er dækket af, batteriet fastspændt, om bremselys og katastrofeblink virker, der skal være stål-hjulbolte. H-seler er ikke et krav, men en fordel. Og tøjet er lange bukser, langærmet bluse, lukkede sko samt handsker og hjelm... Hvis der bliver brugt org. Tank skal 'proppen' selvfølgelig være der. Og så skal der være brandslukker indenfor førens rækkevidde...

Er hvad jeg lige kan huske fra teknisk kontrol, kan muligvis have glemt noget. Og så bliver styrtøjet jo lige tjekket med bremserne..

• #6   9. okt 2011 du kan finde lidt om det inden på www. s u c k m e s i d e s w a y s.dk

der fandt jeg de oplysninger jeg søgte inden

• #7   23. jan 2013 må man køre en bil uden stel nummer? smiley

Kommentér på:
Opbygning af drift bil... Kan ikke finde regler

Annonce