{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vw passat motor???? Hvilken???
  • #1   14. okt 2011 1,8T synes jeg

• #3   14. okt 2011 Ved ikke hvad der bedst kan betale sig for dig, men den 130 hk tdi kører sgu godt smiley

• #5   14. okt 2011 Jeg har lige købt en 1,8 T .
    Den kører utrolig godt ..

• #6   14. okt 2011 1,8t med chip. har selv en og de kører sku godt. dislerne er temlig sløve... eneste problem er at den kun køre 11,9 km/l smiley

• #7   14. okt 2011 Hva er det for noget fis at folk skriver -det kan ik betale sig at købe diesel hvis man kun køre 15-20000km, altså forsikringen er nok lidt højere med en turbo og den eneste foreskel der er på Turbo og Tdi i vægtafgift er de 1000kr man skal betale hvis ik bilen har pollenfilter. Jeg vil klart anbefale dig en tdi´er, for det første kan den køre længere end en benziner og diesel er billigere end benzin og så er der større marked for en diesel den dag du skal sælge den end for en benziner.

Jeg har selv en 100hk og den er der sku ik så meget ryk i som en 130hk, så har du et rimeligt budget så køb 130hk med 6 gear, så er du fandme godt kørende.

• #8   14. okt 2011 Hvis man skal tage efter Fdm så er det en benzin du skal have dig læste i en af ders blade for en lille halv år siden at man helst skulle køre omkring 50000 km om året (Tdi) for at holde de fleste problemmer nede...

• #9   14. okt 2011 Tommy S: Ja det er rigtig læst, men de annonser er ud fra nyere diesel biler der har gået under 100,000km. Det er ud fra den synspunkt at nyere diesel biler er dyrere i indkøb, værdigtab, reperationer osv osv, men i den her prisleje som jeg TROR er ment her, så snakker vi biler der er mere en 6 år gamle og kørt 200,000km eller der over og der e rindkøb, omkostninger, dog vil jeg mene at værdigtab er højere på benzin end på diesel da diesel er mere efterspurgt end benzinerne..

• #10   14. okt 2011 Jeg vil så mene det er omvendt smiley
    At det er benziner der er mere efterspurgt end diesel..

• #11   14. okt 2011 Hvis du kigger på ny bil, som jeg f.eks har gjort den sidste månede..
    Bare indenfor passat er de fleste diesel biler..

• #12   14. okt 2011 Gulvlæggeren: hvis du går ind på de forskellige bil sider og slår en Passat op, samme årgang, km osv så er det da diesel der er dyrest og ja der er flere diesel til salg og det er netop af den grund at der fra ny er solgt mange flere diesel end benzin'er, ergo er efterspørgslen større på diesel end benzin'er.

• #13   14. okt 2011 Næ, det fordi der ingen som gider ha diesel, det er derfor.. smiley

• #14   14. okt 2011 Flot.. Det er vidst godt du er gulvlægger, for din viden på det danske bilmarked er sku ik så stor.. Gider ik diskutere det med dig.

Bo W: håber du kunne bruge min viden til noget, så er det jo op til dig om det er god eller dårlig råd jeg kommer med.

• #15   14. okt 2011 Det behøver vi skam hellere ikke..
    Men det da forkert af dig og skrive herinde i forum, hvis ikke du kan tåle der andre der måske har en anden mening end dig..

• #16   14. okt 2011 The Dealer - du skriver pollenfilter, du mener vel partikelfilter, ikk ?

• #17   15. okt 2011 The Dealer .
    Du er da helt blank?
    Pollenfilter? :o)
    Gider ikke diskuter, i et forum?
    Så er du da vidst "gået" forkert ven. :o)

• #18   15. okt 2011 Ja det er mig der skrev det forkerte, jeg mente selvfølgelig partikkelfilter og ikke pollenfilter.

Gulvlæggeren: selvfølgelig må du have dine holdninger, ja siger bare hvordan markedet er, og det er ud fra at jeg daglig siger og kikker/ handler på dba-engroslisten og autocom. Det er ud fra min erfaringer at jeg skriver det jeg skriver, min personlig holdning er noget helt andet.

Theis P: Din snotunge!!!

Kommentér på:
Vw passat motor???? Hvilken???

Annonce